Hocam 4.3-4.5 arası eyvallah ama 5.5 nedir birde arkadaş telefoncu bırakalım onune??? ne kadar büyük olabilir ki?? 4,8 inch telefona kalmayacağız 6 inch telefon da kullanmıyacağız ortasını buluşlar işte ne güzel değil mi
telefondan anime izleyenler için 5.5 inch nimettir lan
s4 active'yi önereni ilk kez duyuyorum o telefon berbat bence
Z1C ye hayran kaldım normalmidir ?Hocam 4.3-4.5 arası eyvallah ama 5.5 nedir birde arkadaş telefoncu bırakalım onu![]()
Adam Sony kalitesiz dedi![]()
BERBATMI SİZ TELEFON GÖRMEMİŞSİNİZYa dostum acaip yorumların var...
Kasalara su girdiği yok...
Plastik değilde
Telefoncu da başarılar![]()
Sony yapmış hocam normal bir durumZ1C ye hayran kaldım normalmidir ?![]()
bana 4,8 inch küçük geliyor adam halen 4,3-4,5 inchlerden bahsediyorHocam 4.3-4.5 arası eyvallah ama 5.5 nedir birde arkadaş telefoncu bırakalım onu
Adam Sony kalitesiz dedi![]()
hayır diiil o küçücük ekran ile kimse yaşayamaz oyun oynayamaz anime,film izleyemezZ1C ye hayran kaldım normalmidir ?![]()
Z1C de de para sorunum varSony yapmış hocam normal bir durum![]()
Adamlar Z1C'yi mükemmel yaptı ise Z3C harika olacak![]()
AhahaahhahahahahaTamam Git Al Sony al ne kadar memun kalacağını bizzat gel buraya yaz kasasını aç görelim
kasasına su alıyor diyemezsin çünkü eğer böyle olsaydı bunu sadece senden duymazdıkTamam Git Al Sony al ne kadar memun kalacağını bizzat gel buraya yaz kasasını aç görelim
Xperia Z2'de yapıyor bunu
açmadan önce suya attım telefon açılmadı o_O sony teknik serverisin savunması hiçbir şekilde iyi bir savunma değil (cihaza elektrik temas etmiş suyun içinde) bumu abi savunma ne buAhahaahhahahahaha
Yekpare o kasa açarsan garanti dışı kalır ahahaahhaha
Açiyorsan sende sorun var Sony'de değil ahahaha![]()
Tamam Git Al Sony al ne kadar memun kalacağını bizzat gel buraya yaz kasasını aç görelim
Ahahaahhahahahaha
Yekpare o kasa açarsan garanti dışı kalır ahahaahhaha![]()
Açiyorsan sende sorun var Sony'de değil ahahaha![]()
Z1C de de para sorunum varSamsunguda düşünüyorum furkanşahin1 sayesinde
![]()