Kesinlikle Z1Compact da işte fiyatında biraz sorun yaşadımLG G2 ve Xperia Z1/compact arasında kararını ver.
Samsung Galaxy S4, GMD Elite falan bulaşma. Ayrıca GMD telefonları kanserojen madde içerir.
Attım ya birkaç telefon?Kesinlikle Z1Compact da işte fiyatında biraz sorun yaşadım1.200 tl ye birinci el alabileceğim neresi var ?
Z yi düşündümde özellikleri biraz düşük sanki.Attım ya birkaç telefon?
Hatice ?Telefoncuda çalışmış tecrübem olan biri olarak söyleyeyim İphone a hiç bulaşma sony e özellikle girme kasa berbat koruma yok lg desen ayrı bi kafa Akıllı telefon alacaksan samsung dan başka güzel bir şey yok yani hepsini gördüm iphon e6 plus yamulttum![]()
Bana Z1C çok güzel geldi tama aradığım telefon amaTelefoncuda çalışmış tecrübem olan biri olarak söyleyeyim İphone a hiç bulaşma sony e özellikle girme kasa berbat koruma yok lg desen ayrı bi kafa Akıllı telefon alacaksan samsung dan başka güzel bir şey yok yani hepsini gördüm iphon e6 plus yamulttum![]()
hatice ??[DOUBLEPOST=1412277096,1412277051][/DOUBLEPOST]Hatice ?
seni tanıyorum foruma üye olduğumdan beri çok ünlüsün beni dinle s5 al Kafan rahat edicek hatta hepsiburada dan almayı düşünüyosan hediye çekim var veririm sana[DOUBLEPOST=1412277166][/DOUBLEPOST]S4 active al yani nası diyim yeterki iste ben sana telefon bulurumBana Z1C çok güzel geldi tama aradığım telefon amaKafsm karıştı :/
Samsungu pek tercih etmiyorlar o yüzden bek düşünmedim sence nasıl ?hatice ??[DOUBLEPOST=1412277096,1412277051][/DOUBLEPOST]
seni tanıyorum foruma üye olduğumdan beri çok ünlüsün beni dinle s5 al Kafan rahat edicek hatta hepsiburada dan almayı düşünüyosan hediye çekim var veririm sana[DOUBLEPOST=1412277166][/DOUBLEPOST]S4 active al yani nası diyim yeterki iste ben sana telefon bulurum
HTC yani .shatice ??[DOUBLEPOST=1412277096,1412277051][/DOUBLEPOST]
seni tanıyorum foruma üye olduğumdan beri çok ünlüsün beni dinle s5 al Kafan rahat edicek hatta hepsiburada dan almayı düşünüyosan hediye çekim var veririm sana[DOUBLEPOST=1412277166][/DOUBLEPOST]S4 active al yani nası diyim yeterki iste ben sana telefon bulurum
Samsung kullanan ve yetkili bayisinde çalışan bir çocuk olarak söyleyebilirim elimize dürekli günde 10 kez tamire gelen sony gördüm lg gördüm samsung 1 kez geldi oda ekranı kırık başka arzası yok ggit note3 al Uzak duracağın markalar:LG,iPHONE,Sony,GeneralMobile,Motorola,Gibi markalar yok windows dersen lumia 920 de güzel yani[DOUBLEPOST=1412277438,1412277375][/DOUBLEPOST]Samsungu pek tercih etmiyorlar o yüzden bek düşünmedim sence nasıl ?
HTC eski iphone mühendisleri tarafıdan yapılan bir firma yani orj şarzı olmassa telefon bumHTC yani .s
Z1C nin özelliklerine hayran kaldım nedense.Samsung kullanan ve yetkili bayisinde çalışan bir çocuk olarak söyleyebilirim elimize dürekli günde 10 kez tamire gelen sony gördüm lg gördüm samsung 1 kez geldi oda ekranı kırık başka arzası yok ggit note3 al Uzak duracağın markalar:LG,iPHONE,Sony,GeneralMobile,Motorola,Gibi markalar yok windows dersen lumia 920 de güzel yani
Valla ben gayet memnunum telefonumdan.Hiç öyle sorunlar çıkmadı.Samsung kullanan ve yetkili bayisinde çalışan bir çocuk olarak söyleyebilirim elimize dürekli günde 10 kez tamire gelen sony gördüm lg gördüm samsung 1 kez geldi oda ekranı kırık başka arzası yok ggit note3 al Uzak duracağın markalar:LG,iPHONE,Sony,GeneralMobile,Motorola,Gibi markalar yok windows dersen lumia 920 de güzel yani[DOUBLEPOST=1412277438,1412277375][/DOUBLEPOST]
HTC eski iphone mühendisleri tarafıdan yapılan bir firma yani orj şarzı olmassa telefon bumkulaklık orjinal değil kulaklığı yakıyo
S5 kullan hangisi daha iyi öğrenirsin beni dinle sen bak benden sana tavsiye o marka telefonlardan uzak dur başın çok ağrır onlardan dolayı[DOUBLEPOST=1412277565,1412277515][/DOUBLEPOST]Z1C nin özelliklerine hayran kaldım nedense.
2 sene kullandım başıma gelmeyen kalmadı çin malı şarz cihazı taktım rahmetliye batarya şişti şişti .......................Valla ben gayet memnunum telefonumdan.Hiç öyle sorunlar çıkmadı.
Bütçemi görmedin galibaS5 kullan hangisi daha iyi öğrenirsin beni dinle sen bak benden sana tavsiye o marka telefonlardan uzak dur başın çok ağrır onlardan dolayı[DOUBLEPOST=1412277565,1412277515][/DOUBLEPOST]
2 sene kullandım başıma gelmeyen kalmadı çin malı şarz cihazı taktım rahmetliye batarya şişti şişti .......................