Yeni Telefon

cbg2002

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hayatım boyunca birçok Sony telefon kullandım birinde bile sorunum olmadı.
Yaşamayacağınızı söyleyemem.
Samsung kral çeken arkadaş'da bilemez bunu.
Ütopik güçlerim yok sonuçta benimde telefon belkide 19 parça halinde çıkar.
Ama çıkarsa da en geç 1 haftaya yenisi gönderir Sony. :)
Müşterisini sap gibi bırakmaz bıraktığını görmedim...
GMD kullandım 1 hafta kadar hocam.
Kasa çok hoş gacur gucur plastiği kaliteli yazılımsal olarak müthiş stabil mesela arayüzdeyken artifact'lar kilit ekranına gelmeme sorunları filan çok normal olduğu için çok hoş bir tecrübe oldu benim için.
Samsungu savunanı burdan kınıyorum.. General Mobile Discovery Elite al rahat et GMD var bende hiçbir sorun çıkmıyor.
Beyler sanırım Z1C alacağım bizim burada ElectroPoint çok yakın ordan alsam fiyatı ne kadar ?
 

Alps

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Zaten Çin malı.
Donanım konusunda haklısın ama kılıfla değişecek bir şey
Kılıfla telefon kullanmam hocam. :D
Ayrıca gereksiz büyük.
Ne olursa olsun Sony vazgeçmeyeceğim. :D
tabii ki HTC'de güzel cihazlar yapıyor ama benim pek umrumda değil. :D
 

WhoIsLance

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
http://static.***************/img/article_new/basliksiz-11391859383.jpg[DOUBLEPOST=1412281837,1412281743][/DOUBLEPOST]
Kılıfla telefon kullanmam hocam. :D
Ayrıca gereksiz büyük.
Ne olursa olsun Sony vazgeçmeyeceğim. :D
tabii ki HTC'de güzel cihazlar yapıyor ama benim pek umrumda değil. :D
Bende büyük ekran hayranıyım :D
Z ultra alacaktım da çok pahalı lan.
 

Alps

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
http://static.***************/img/article_new/basliksiz-11391859383.jpg
Hocam bende FX 8350'ye hayvani voltaj verip çok deli İntel işlemcileri geride bırakabilirim. :)
Ama bu günlük olarak stabil olmaz.
Samsung cihazlar benchmark'lar da çarpanları biraz kurcalar haberiniz olsun.... :)
 
S

Sergunkorowakurwa

Ziyaretçi
Şahsen ben Apple hayranıyım. Ne demiş Steve Jobs;
"Siz ne istediğinizi bilmezsiniz ne istediğinizi ben bilirim."
Senin yerinde olsaydım biraz daha beklerdim para biriktirirdim, iPhone 6 Plus alırdım.
Yok biriktiremem acelem var dersen ben şu an S4 Mini (850 TL) ile bekleyip iPhone 6 Plus almak arasında kaldım. şu an bende Turkcell T10 var :'(
 

cbg2002

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Electro Point ne hocam sitelerini atarmısınız acaba ?
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

Şahsen ben Apple hayranıyım. Ne demiş Steve Jobs;
"Siz ne istediğinizi bilmezsiniz ne istediğinizi ben bilirim."
Senin yerinde olsaydım biraz daha beklerdim para biriktirirdim, iPhone 6 Plus alırdım.
Yok biriktiremem acelem var dersen ben şu an S4 Mini (850 TL) ile bekleyip iPhone 6 Plus almak arasında kaldım. şu an bende Turkcell T10 var :'(
Şirin telefon :D
 
Üst