Hayatım boyunca birçok Sony telefon kullandım birinde bile sorunum olmadı.
Yaşamayacağınızı söyleyemem.
Samsung kral çeken arkadaş'da bilemez bunu.
Ütopik güçlerim yok sonuçta benimde telefon belkide 19 parça halinde çıkar.
Ama çıkarsa da en geç 1 haftaya yenisi gönderir Sony.

Müşterisini sap gibi bırakmaz bıraktığını görmedim...
GMD kullandım 1 hafta kadar hocam.
Kasa çok hoş gacur gucur plastiği kaliteli yazılımsal olarak müthiş stabil mesela arayüzdeyken artifact'lar kilit ekranına gelmeme sorunları filan çok normal olduğu için çok hoş bir tecrübe oldu benim için.