Çocuk ( Yada her neysen ) sizin gibiler yüzünden MCTR kirlendi. "Oyun yapıcam bana şu, bu ..." bunları söyleyerek iş bitmez.
Senin kullanıcağın programlar belli;
- GM ( GML )
- RPGMAKER (VX,VIII)
- Unity ( Adama ateş ettirmeyi bile görsel şekilde yaparsın. Kodlayarak yaparsan oyun içi değişiklikler yapabilirsin. )
Bu konuları tekrar açmaya gerek yok. Ha illa oyun yapacağım diyorsan; gir çocuk parkına kumun havuzunda oyna kendinede biraz oyun çıkarmış olursun.
Doğru noktaya değindin.Aman tanrım dedim ...