Beni'm foruma üye olmamı kutlamadın
hg dicem ama sende bana de
Hoşgeldin op op
Hoşgeldin de; sen foruma üye olduğunda sanırım ban yemiştim
Umarım doğum günümde banlanmam
Beni'm foruma üye olmamı kutlamadın
hg dicem ama sende bana de
Hoşgeldin op op
Yine gittihg cnmUmarım yarın yine ban yemezsin .s
![]()
Sen bunu dedin tekrar banlandıHayırlı olsun tekrar banlanman dileği ile(amacım düşmanlık değil sadece komedi
laf olsun)
Trololololololol. ..Sen bunu dedin tekrar banlandı![]()
Geleceği gördümSen bunu dedin tekrar banlandı![]()
Helal lenGeleceği gördüm![]()