Tam kendi seviyene uygun bir cevap verdin aferim sana .-.İlk 6 ay anne sütü önemli !
Gereksizlik= İşsizlik. Yani ben bir işsizim .-.
2+2=4 4=5 Bunu Teorik olarakta kanıtlaya bilirsiniz biraz araştırmanız yeter !
LupanSxyen ilk sana gelelim, 2 + 2 = 5 yani senin dediğin şey matematikçilerin ilk başta ilgisini çeken bir kuram olmuştur lakin bir kaç ay sonra bu denklemin bozuk denilerek çoğu sitede yerini aldı. Şu anda tüm matematikçiler 2 + 2'ye 4 diyor. Bahsettiğin formül yanlış.Okumadımda. Bir işletmeci için 2+2 asla 4 etmez
2+2 = 3 eder
sonra bunu 5e çevirir
İşsiz olduğumu herkes biliyor neyin kafasındasın .-.İnanılmaz! İşsiz Olduğunu İtiraf Etti!
İşsiz olduğumu herkes biliyor neyin kafasındasın .-.
Ben annemden yeterince süt emdim kardeşimTam kendi seviyene uygun bir cevap verdin aferim sana .-.
Sen sanırım @HidesaburaUeno 'sun. Tavırların ve davranışların ona çok benziyor.Ben annemden yeterince süt emdim kardeşimSen merak etme.
Hayır değilim kardeşim. O dediğin kişiyi de tanımıyorumSen sanırım @HidesaburaUeno 'sun. Tavırların ve davranışların ona çok benziyor.