Pc Toplamama Yardım Edermisiniz

Salturbone

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
Gördüğüm en ucuz (şimdi baktım aldırma :D) x8
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

kasa+psu yaklaşık 270 etse o ekran kartına 8 GB RAM alırsın herhalde *-* 250 falan desen 2000'i geçti bile :/ (geçmemiş bir anakartla geçer işte neyse ne <-<)
İşte dediğim gibi böyle bir sistem çok daha verimli olur. bunlar gidip g3280(sanırım adı buydu) ie yüksek performans alırız fln filan diyorlar. cahil lo bunlar :D
Dediğinizden Hiçbir Şey Anlamıyorum...
Bilmesen de yaşarsın sorun değil :)
 

GodofMilker

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
İşte dediğim gibi böyle bir sistem çok daha verimli olur. bunlar gidip g3280(sanırım adı buydu) ie yüksek performans alırız fln filan diyorlar. cahil lo bunlar :D

Bilmesen de yaşarsın sorun değil :)
O.C yapmayacaklar için x8 iyi değil gibi :C O.C ile uçuyor (gibi <-<) ama neyse <-<
2000'liğe 780 fazla yine de bence :/ [Çinde Palit 780 4 GB (evet GB'ı yazdım cahalım biti falan yazmıyor price.hk'da) 500 TL'ye falan denk geliyor]
 

KaanGunlu

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
İbretlik bir tespit yaptım.

Bu foruma göre toplayan kim olursa olsun topladığı bilgisayar ya çöp yada 500 tl ucuza aynı şekilde yapılabilir :D
 

GodofMilker

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
peki sistem iyimi ?


İntel core i3 2120 3.30Ghz(4 çekirdek)
4 gb ram
ışıklı şekil kasa (modele nerden bakılıyor)
gts 450 3 gb nası ama ?
Kasa ışıklıymış :( tek faydası elektrik faturası* (cahalsam doğrudur <-<)
İbretlik bir tespit yaptım.

Bu foruma göre toplayan kim olursa olsun topladığı bilgisayar ya çöp yada 500 tl ucuza aynı şekilde yapılabilir :D
FORUMLARIN AMACI İŞSİZLİK DÜĞÜL MÜĞ
 

lSincapl

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
Ooo Ortalık karıştı Yabancı bir dilden konuşuyorlar hiçbir şey anlaşılmıyor herneyse

Ali babanın bir çiftliği var...
 

GodofMilker

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
adam haklı dağılın . peki modeline nerden bakabilirim ?
Yazıyodur bir taraflarında ne bileyim modeli çok da önemli değil (evet şimdi cahallık yaptığımı biliyorum soğutmada önemli :( )
Hayır forumda toplanan sistem değil. Teknozürt'ün topladığı sistemler :'(
ay tink so :( centipat diye rütbe mi olur centipat konuma mesaj yazdı diye dalga geçiyorduk ablamla :( (Bakınız teknozürt forumlarında bir konu açıp BAŞLIĞINI "VERDİĞİM PARAYA GÖRE UYGUN MU" diye yaptığımda 3 günlük, 3 diyorum ne 2 ne 4 tam 3 günlük ban yemem.Keşke uyarı verdikleri kadar yardım da etseler yetkilileri.)
 
Üst