- En iyi cevaplar
- 0
İşte dediğim gibi böyle bir sistem çok daha verimli olur. bunlar gidip g3280(sanırım adı buydu) ie yüksek performans alırız fln filan diyorlar. cahil lo bunlarGördüğüm en ucuz (şimdi baktım aldırma) x8
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
kasa+psu yaklaşık 270 etse o ekran kartına 8 GB RAM alırsın herhalde *-* 250 falan desen 2000'i geçti bile :/ (geçmemiş bir anakartla geçer işte neyse ne <-<)
Bilmesen de yaşarsın sorun değilDediğinizden Hiçbir Şey Anlamıyorum...