Oyun Projesi

ByAehn

Lhaewion Reveth
Süper Üye
En iyi cevaplar
0
Merhaba,
Öncellikle Son Zamanlarda Haxball,Plug.Dj ve Minecraft Gibi Forum İçindekilerin Yaptığı Etkinlikler Sıktı.Hep Aynı İçerik,Hep Aynı Şeyler Olması İnsanı Sıkıyor.

Aklımda GameMaker ve Online Engine İle Bir Oyun Yapma Fikiri Var.İlk Önce Oyun Öyle Çok Büyük Boyutlu bir şey Değil,Platform Tarzı Bir Oyunda Olabilir.Sizden İstediğim;
Oyun Nasıl Olsun(Platform,TDS,Araba Yarışı2D gibi vs.vs)?

Ve Ayrıca Bu Aşamada Oyunu Paintten Yapılan Bir Oyun Olmasınıda İstemiyorum.Bu Yüzden Aranızda Gönüllü Grafiker Varsa Ö.M Yoluyla Yada Konuya Mesaj Atarak Ulaşsın :)

@Iskefiyeli18 @Osndbk41 @RedIsBack @KaanEmirUçar @zombiespaceman1
 

RedIsBack

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Platform olsun.Biraz sinir bozsun sövelim.Tuzaklar filan.Pixel olsa iyi olur.Ve 2D.Üstümüzde isimlerimiz yazsın filan.Her mahzen (Tuzaklı mahzen :p) bitirdiğimizde bir tutsağı serbest bırakalım ve 500 (Oyunun adına göre koyacağım para birimi) kazanalım.Bunlar ile de marketten silahlar alalım.Lazer silahı vb. Böyle güzel bir troll oyunu fena fikir olmaz.Hem gerçekten eğleniriz :D @KadirBerk yardımcı olursun değil mi ? :D
 

ByAehn

Lhaewion Reveth
Süper Üye
En iyi cevaplar
0
Platform olsun.Biraz sinir bozsun sövelim.Tuzaklar filan.Pixel olsa iyi olur.Ve 2D.Üstümüzde isimlerimiz yazsın filan.Her mahzen (Tuzaklı mahzen :p) bitirdiğimizde bir tutsağı serbest bırakalım ve 500 (Oyunun adına göre koyacağım para birimi) kazanalım.Bunlar ile de marketten silahlar alalım.Lazer silahı vb. Böyle güzel bir troll oyunu fena fikir olmaz.Hem gerçekten eğleniriz :D @KadirBerk yardımcı olursun değil mi ? :D
Zaten Chat,Register,Login,Kayıtlı Verileri Depolama,Sunucuya Bağlanma,Kullanıcının Altında Nick Gözükmesi VS Var
 

Salturbone

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
Platform olsun.Biraz sinir bozsun sövelim.Tuzaklar filan.Pixel olsa iyi olur.Ve 2D.Üstümüzde isimlerimiz yazsın filan.Her mahzen (Tuzaklı mahzen :p) bitirdiğimizde bir tutsağı serbest bırakalım ve 500 (Oyunun adına göre koyacağım para birimi) kazanalım.Bunlar ile de marketten silahlar alalım.Lazer silahı vb. Böyle güzel bir troll oyunu fena fikir olmaz.Hem gerçekten eğleniriz :D @KadirBerk yardımcı olursun değil mi ? :D
Hayır olmam kimse bana bakmasın...
 

ByAehn

Lhaewion Reveth
Süper Üye
En iyi cevaplar
0
Fikrim güzel mi ? :D Öyle çok şalşallı bir oyun olmasına gerek yok değil mi ?
Evet Güzel Ama Sadece Sen Değil Başkalarının da Önerileri Toplanıp Bir Araya Getirilir.[DOUBLEPOST=1422477049,1422476946][/DOUBLEPOST]Sanırsam Grafikleri OpenGame*** dan Halledeceğim
 

onikiasd

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
web tabanlı open world gangster veya mafya oyunu yap acayip tutar sana demesi ancak bilgi lazım tecrübe ve gamemakerla bir yere gelemezsin sadece kodlarsın 3ds max felan başla modellemeyi öğren tutoriallere bak kodlamanı epeyce geliştir benden bu kadar
 

RedIsBack

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
web tabanlı open world gangster veya mafya oyunu yap acayip tutar sana demesi ancak bilgi lazım tecrübe ve gamemakerla bir yere gelemezsin sadece kodlarsın 3ds max felan başla modellemeyi öğren tutoriallere bak kodlamanı epeyce geliştir benden bu kadar
Adam küçük bir şey istemiş.
2d araba yarışı iyi olabilir. Ama chat bölümü olursa.
Benimkide iyi ama :D
O zaman @GameWarrior bir hub oyun yap,içinde hem mahzen (benim dediğim :p) hem yarış vb. olsun daha iyi olur.isteyen istediğine girsin.
 

ByAehn

Lhaewion Reveth
Süper Üye
En iyi cevaplar
0
web tabanlı open world gangster veya mafya oyunu yap acayip tutar sana demesi ancak bilgi lazım tecrübe ve gamemakerla bir yere gelemezsin sadece kodlarsın 3ds max felan başla modellemeyi öğren tutoriallere bak kodlamanı epeyce geliştir benden bu kadar
Amacımız Oyun Yapıp İyi Biryere Gelmek Değil.Sadece Forum İçinde Arada Sırada Zaman Geçirebileceğimiz Online Bir Oyun
 

onikiasd

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
online yapmak epey zamanını ve bilgini alır çok zordur ben denedim bıraktım halen tutamıyorum
sabır ın var ise bu işe giriş derim ama yok ben üşengecim armut piş ağzıma düş yok
yaparsan uğraşıcaksın spriteler uğraştırır alıntı yapmicaksan
yani öyle bir şey diyemem senin seçimin
 

ByAehn

Lhaewion Reveth
Süper Üye
En iyi cevaplar
0
online yapmak epey zamanını ve bilgini alır çok zordur ben denedim bıraktım halen tutamıyorum
sabır ın var ise bu işe giriş derim ama yok ben üşengecim armut piş ağzıma düş yok
yaparsan uğraşıcaksın spriteler uğraştırır alıntı yapmicaksan
yani öyle bir şey diyemem senin seçimin
Online Kısmı Çok Kolay Bir İş.Server Client'i Var.Eğer Bedavaya yada Gönüllü Birisinden VDS Bulursam Oyun 7/24 Olur.Ama Eğer VDS bulamaz İsem Oyun Hamachili yani Server Client'i açtığımda açılır :(
 
Üst