Benim 2 sene önceye kadar 1 mbitti, 10 mbit yaptırdık, şuanda SO 25 mbit.imam hatırladı*
modem vardı o zamanlar*
3 mbps olsada*
imam çoook özledi eski günleri*
sürünüyor 96kbps de*
birde ıbm laptop vardı*
kırdı attı*
imam eski günleri özledi*
hadi eski günlere dönek dedi*
beceremedi*
imam ;(*
7 sene önce 128 kbittiBenim 2 sene önceye kadar 1 mbitti, 10 mbit yaptırdık, şuanda SO 25 mbit.
bkz 1 commodore 64 ve 1 commodore 64 ün yarısı yani 1.5 commodre hızında internetim var*7 sene önce 128 kbitti
3 sene önceden geçen seneye kadar 3 mbit
şimdi 96kbit
IMAM CRYİNG*
ah imam ah ne kadar azmış7 sene önce 128 kbitti
3 sene önceden geçen seneye kadar 3 mbit
şimdi 96kbit
IMAM CRYİNG*[DOUBLEPOST=1428350604,1428350535][/DOUBLEPOST]
bkz 1 commodore 64 ve 1 commodore 64 ün yarısı yani 1.5 commodre hızında internetim var*
seninki benimkinden yüksekmiş bizimki 16mb birde 2 bilgisayar varBenim 2 sene önceye kadar 1 mbitti, 10 mbit yaptırdık, şuanda SO 25 mbit.
O yine iyi flat map yükleniyor sanıp internetten günlerce aramıslıgım vardırİzlediğim videolarda başka haritalarda oynuyorlardı. Ben ise flat dünya açmıştım. Ya onlar nasıl başka yerde oynuyor diye ağlayacaktım.
Sent from my iPhone using Tapatalk