Oyuna Başladığınızda Yaptığınız Noobluklar

S

sergun26

Ziyaretçi
İlk girdiğim sunucu sanırım survival bir sunucuydu yıl 2010 Mart ayı, sohbette mesaj yazmaya çalışıyordum, internetten araştırıp tuşunun "t" olduğunu öğrendim, sunucu duyurularında warp diye bir şey keşfetmiştim :p @ByMN1
 

Forumİmamı

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
imam hatırladı*
modem vardı o zamanlar*
3 mbps olsada*
imam çoook özledi eski günleri*
sürünüyor 96kbps de*
birde ıbm laptop vardı*
kırdı attı*
imam eski günleri özledi*
hadi eski günlere dönek dedi*
beceremedi*
imam ;(*
 
S

sergun26

Ziyaretçi
imam hatırladı*
modem vardı o zamanlar*
3 mbps olsada*
imam çoook özledi eski günleri*
sürünüyor 96kbps de*
birde ıbm laptop vardı*
kırdı attı*
imam eski günleri özledi*
hadi eski günlere dönek dedi*
beceremedi*
imam ;(*
Benim 2 sene önceye kadar 1 mbitti, 10 mbit yaptırdık, şuanda SO 25 mbit.
 

Forumİmamı

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Benim 2 sene önceye kadar 1 mbitti, 10 mbit yaptırdık, şuanda SO 25 mbit.
7 sene önce 128 kbitti
3 sene önceden geçen seneye kadar 3 mbit
şimdi 96kbit :(

IMAM CRYİNG*[DOUBLEPOST=1428350604,1428350535][/DOUBLEPOST]
7 sene önce 128 kbitti
3 sene önceden geçen seneye kadar 3 mbit
şimdi 96kbit :(

IMAM CRYİNG*
bkz 1 commodore 64 ve 1 commodore 64 ün yarısı yani 1.5 commodre hızında internetim var*
 

Prenscan13

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
7 sene önce 128 kbitti
3 sene önceden geçen seneye kadar 3 mbit
şimdi 96kbit :(

IMAM CRYİNG*[DOUBLEPOST=1428350604,1428350535][/DOUBLEPOST]
bkz 1 commodore 64 ve 1 commodore 64 ün yarısı yani 1.5 commodre hızında internetim var*
ah imam ah ne kadar azmış
Benim 2 sene önceye kadar 1 mbitti, 10 mbit yaptırdık, şuanda SO 25 mbit.
seninki benimkinden yüksekmiş bizimki 16mb birde 2 bilgisayar var :D birisi laptop birisi masaüstü :D
 

only0ne

Marangoz
En iyi cevaplar
0
ben ağaç kıramıyor,crafting tableyi bilmiyor ve moblara vuramayan bir noobdum..
AMA şu an SGDE PVMDE SURVİVALDA ÇOOK İYİYİM
 

LegendWH

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Craztivede çölde dünyanın en iyi mimarıyım deyip bina yapmaya çalışmıştım.Sonra üşendim ve dünyayı sildim.Sonra survivalde uçan ev yaptım (havadaydı altını kazdım .-.) ardından hacklari öğrendim gamemode fln diamond aldım evin altını lav yaptım ev yandı .-. sonrada dünyayı sildim :D
 

dogidogi13

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Sağ tıka basılı tutulması gerektiğini bilmiyordum ve yemek yiyememiştim (çok iyi hatırlıyorum elma) ve zombilerin torch ışığında da yandığını sanıyordum eve torch koyup bırakmıştım zombi basınca evi eve daha çok torch koymayı dememiştim (işe yaramamıştı) -_--_--_--_-
 

Tuvox_PvP

Yeni Doğmuş
En iyi cevaplar
0
elimle taş kazıyodum ve de gelmiyodu bir şey sonrada sinilenip kalkmıştım pc nin başından :)
 

Waffleinstein

şüşko insan
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
İzlediğim videolarda başka haritalarda oynuyorlardı. Ben ise flat dünya açmıştım. Ya onlar nasıl başka yerde oynuyor diye ağlayacaktım.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Üst