Launcher Yapımı

I

Iskefiyeli18

Ziyaretçi
9 yaşında değilim :)

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Vaay o emojinin anlamını biliyor musun sen. Farkındaysan metinde olgunluktan bahsettim ha 11 yaşında ol istersen 25 ol, olgun değilsin ve çok saçma konular açıyorsun.
 

BYTH

300 tracks in my Adidas track jacket
Emekli
En iyi cevaplar
17
Kusura bakma ama tek yaptığın tek şey forumu kirletmek!Bir işe merak salıyorsun daha sonra diğerine.Ya birinde duracaksın ya da hiç başlamayacaksın...
 

TheRedstoneEngineer

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Şimdi de gidip nasıl client yapılır diye konu falan açacaksan, açma. Cliente göre Launcher çok daha kolay ve Launcherı yapamayn client i hiç yapamaz. Ben 1 haftadır bir Launcher yapmaya çalışıyorum fakat clienti hiç denemedim. Çünkü client için Java bilmek zorundasın fakat Launcher da birçok dil seçeneğin var. Kalkışma sakın cliente falan.

GT-P5110 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Gifted_Goktug

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Launcker Yapma Amaçları:
  • Uygulamaları listelemek.
  • Listelenen uygulamaları açmak.
  • Bir masa üstü görünümü oluşturmak,duvar kağıdı vb. ayarlamak.
  • Widget eklemeye olanak sağlamak.
  • Masa üstüne kısa yollar oluşturabilmek.
  • Uygulamaları kategoriye ayırma imkanı vermek.
 
Üst