I
Iskefiyeli18
Ziyaretçi
Vaay o emojinin anlamını biliyor musun sen. Farkındaysan metinde olgunluktan bahsettim ha 11 yaşında ol istersen 25 ol, olgun değilsin ve çok saçma konular açıyorsun.9 yaşında değilim
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi