MrTurhan
Zombi Katili
- En iyi cevaplar
- 0
Forgela Oluyo o işİlk Shadow 1 ve Renkli İtemi Düşürdüm U1 De Bundan Sonra U2 Falan Varmı Yada Başka World
Birde Şu İtemlerde Yıldız Var Örn Shadow İtemde O 5 Yıldız Nasıl Olacak ?
Forgela Oluyo o işİlk Shadow 1 ve Renkli İtemi Düşürdüm U1 De Bundan Sonra U2 Falan Varmı Yada Başka World
Birde Şu İtemlerde Yıldız Var Örn Shadow İtemde O 5 Yıldız Nasıl Olacak ?
Oyundaki adin ney?Şunları Anlatsana Bi![]()
Adın neydi superman?tamam bende bekliyorum![]()
O NedirForgela Oluyo o iş
Bakıyorum BekleOyundaki adin ney?[DOUBLEPOST=1437465965,1437465935][/DOUBLEPOST]
Adın neydi superman?oyundaki.
Yok öyle bir şey wiki'de yazıyorsa da yalan :'(Shadow eşyalar dungeonlarda bossa en çok damage atan kişiye şans eseri düşer, bazen normal yaratıklarda çok düşük bir şansla shadow eşya düşürebilir.
Forge olayı var*Eşyaların yıldızını nasıl arttırıyoruz?
birde klube alırsan sevinirim; iAltikardes nick.
Tepedeki*İlk Shadow 1 ve Renkli İtemi Düşürdüm U1 De Bundan Sonra U2 Falan Varmı Yada Başka World
Birde Şu İtemlerde Yıldız Var Örn Shadow İtemde O 5 Yıldız Nasıl Olacak ?
Yazdım Nikimi TepedeHms*
Pet almak =
Özel petleri bilmiyorum* Değişikli petleri bilmiyorum* Ama treasure(yazamadı kesin*) isles bölümündekiler o biyom'da korsan gemilerinde 300 glim'e satılan kutulardan çıkıyor.(korsan gemisi bayrağı kuş gibi*)
Binek almak=
İlk başta verilen at dışındaki bütün binekler aynı diye biliyorum, sadece efekt falan veriyor.
Marketten alınabiliyorlar* 4k ile 10k cubit arası fiyatları*
Craftlanabiliyorlar* Advanced crafting bench'de mounts var*
Kutulardan falan çıkabiliyorlar(hepsinden değil*)
Kanatlar var birde de o apayrı olay*
@umut_ nickini söyleyiver ekleyeyim .-.
Yok öyle bir şey wiki'de yazıyorsa da yalan :'(
Forge olayı var*
Normal Forge ile yapıyorsun craftlanan, 5 yıldızdan sonra başka bir seviyeye atlıyor. Seviyeye atlarken R.I.P Flux*
Tepedeki*
O göz* relic ve üstü seviyedeki eşyaları loot collector-style saver'a atarsan gelir* (Sytle Saver'ın olayı ne çözemedim hala ama*) veya kutulardan çıkarYazdım Nikimi Tepede
+ Basmayı Anladım Tek Çözemediğim Şu Enchant Olayları Falan Birde Şu Göz Nereden Çıkıyor![]()
Külübede Alın BekliyorumO göz* relic ve üstü seviyedeki eşyaları loot collector-style saver'a atarsan gelir* (Sytle Saver'ın olayı ne çözemedim hala ama*) veya kutulardan çıkar
Enchanted forge'u ben de çözemedim devam xd
Davet et artık :'( Nickim: MhaWTHoRKulübe çevrimiçi olan arkadaşları davet ettim![]()
Bir karakterden diğerine nasıl geçicem .s[DOUBLEPOST=1437465871,1437465836][/DOUBLEPOST]
Hangi sunucudasın? bana davet gelmedi ben europe deyimde.
Oyundaki Adım : ImHyperion
O Nedir
Bakıyorum Bekle
Edit: NoNeymTR ( Çakma Steam Nickim)
Shadow key ne işe yarıyor oyunda .s
Ben north amerikada oynuom yanlış mı girdim :<<
Davet et artık :'( Nickim: MhaWTHoR
Aslında 2 enemy club mu açsak birbirimizle yarışsak ?