MhaWTHoR
Obsidyen Madencisi
- En iyi cevaplar
- 1
Ah kalbim :'(Bakımın 6 saat süreceğini biliyorum sadece![]()
Ah kalbim :'(Bakımın 6 saat süreceğini biliyorum sadece![]()
Tüm Forum Bir Külüpte Olsa İyi Olur Daha Fazla Muhabbet Falan Çıkar Belki Hepimiz Toplanır U6 GiderizBirden fazla kulübe giriliyor zaten de çok oyunculu olan taşınacakmış yeniden yapılıyormuş asıl orada toplanılır.
Ah ÖldümBakımın 6 saat süreceğini biliyorum sadece![]()
Bizim kulübe gel forumdan oynayan neredeyse herkes bizim kulüpte Randy1GG e mesaj atClub felan varmış nasıl giriliyor hangi clube gireyim ve europe oynuyorum isminizi söyleyin ark ekleyim
U6 girelim ondan sonra kalabalıktan gidecek yer bulamayalım yaratık kılıcı bi sallasın hepimiz ölelimTüm Forum Bir Külüpte Olsa İyi Olur Daha Fazla Muhabbet Falan Çıkar Belki Hepimiz Toplanır U6 Gideriz
Ah Öldüm![]()
Oyun ne zamana açılacakBizim kulübe gel forumdan oynayan neredeyse herkes bizim kulüpte Randy1GG e mesaj at
Ayrıca trove forumundan yazarsan senin için daha faydalı olur[DOUBLEPOST=1437499418,1437499375][/DOUBLEPOST]
U6 girelim ondan sonra kalabalıktan gidecek yer bulamayalım yaratık kılıcı bi sallasın hepimiz ölelim![]()
20 Kişi Herkes Buff Basıp Damage Vursa Yarı Canı Gider Sonra 2. Ele Kodar Ölmezsen Belki Shadow 5 İtem DüşerBizim kulübe gel forumdan oynayan neredeyse herkes bizim kulüpte Randy1GG e mesaj at
Ayrıca trove forumundan yazarsan senin için daha faydalı olur[DOUBLEPOST=1437499418,1437499375][/DOUBLEPOST]
U6 girelim ondan sonra kalabalıktan gidecek yer bulamayalım yaratık kılıcı bi sallasın hepimiz ölelim![]()
Bilmiyorum ben yaklaşık 2 buçuk saattir bekliyorum biter heralde yakındaOyun ne zamana açılacak
Shadow 5 ten sonra Radiant var sanırım20 Kişi Herkes Buff Basıp Damage Vursa Yarı Canı Gider Sonra 2. Ele Kodar Ölmezsen Belki Shadow 5 İtem Düşer
Bu Arada Shadow 5 Den Sonra Bir İtem Oluyormu Daha Fazla Gelişiyormu Tam Bir Sırasını Atarmısınız![]()
11'de açılcak büyük ihtimalBilmiyorum ben yaklaşık 2 buçuk saattir bekliyorum biter heralde yakında[DOUBLEPOST=1437499585,1437499541][/DOUBLEPOST]
Shadow 5 ten sonra Radiant var sanırım
Böyle şeyleri trove forumuna yazın canlansın eccük
Hiç Kayıt Olamam Şimdi Maile Gireceksin Onaylıyacaksın 2 Saat Düşüneceksin Uzun İşBilmiyorum ben yaklaşık 2 buçuk saattir bekliyorum biter heralde yakında[DOUBLEPOST=1437499585,1437499541][/DOUBLEPOST]
Shadow 5 ten sonra Radiant var sanırım
Böyle şeyleri trove forumuna yazın canlansın eccük
Türk olarak 3-4 club bulunmakta.. ve birden fazla klübe girebiliyorsun.Bence forumdaki herke bi clube girsin.clubu soyleyın gelırım.
Oyunda değilim ama oyun ismim iZeckGLNickinizi alayım, oyun açılınca kulübe ekleyeceğim.![]()
Club daveti gönderirler sana alırız.Club felan varmış nasıl giriliyor hangi clube gireyim ve europe oynuyorum isminizi söyleyin ark ekleyim