Sarper170
Obsidyen Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
Hayır...Bu giriş sırasında yarım saat bekleyen sadece ben miyim?
Hayır...Bu giriş sırasında yarım saat bekleyen sadece ben miyim?
Satayım Sana 7K Shape Vardı Dağıttım Hep Külüptekilere3 kutu attım çıktı s3SharpStone yetmiyor ki*
Gel abi gel abi gel 1 shadow ring 200 sharpstoneSatayım Sana 7K Shape Vardı Dağıttım Hep Külüptekilere
1,5 Shape 1,5 Flux Kaldı
O Kaa Zenginimki Shadow İtemleri Eritiyorum Flux İçin(Çaktırma Daha S2 Setim
)
Oyunda Olan Varmı 20 Lvl E Kastıktan Sonra Ice Sage Kasacağım Birde Girecek Varsa Takılalım![]()
Hayır, nickini alayım. Akşam saat 20:00 gibi online olursan davet edebilirim.
Shadow 3 - 4 İtem AlınırGel abi gel abi gel 1 shadow ring 200 sharpstone![]()
I'm here! Fakat PC de değilim. En azından sen açıkmışsın ama :/...Shadow 3 - 4 İtem Alınır[DOUBLEPOST=1437615939,1437608090][/DOUBLEPOST]Saatler Sabahı Gösterirken Çılgın Shadow Forum Halkını Bekliyor
![]()
Shadow 3 - 4 İtem Alınır[DOUBLEPOST=1437615939,1437608090][/DOUBLEPOST]Saatler Sabahı Gösterirken Çılgın Shadow Forum Halkını Bekliyor
![]()
Siz bu saatte nörüyonuz ._;I'm here! Fakat PC de değilim. En azından sen açıkmışsın ama :/...
:/. Hiç uyuyamadım ki :/...Siz bu saatte nörüyonuz ._;
50 Tur Shadow Arena Döndüm Sıkıldım Artık Kahvaltı EdeyimSiz bu saatte nörüyonuz ._;
Ben bundan dolayı uyuyamadım çaktırma. .-.50 Tur Shadow Arena Döndüm Sıkıldım Artık Kahvaltı Edeyim![]()
Korkunçlu Karı Ne Zaman Çıkacak Diye Bekledim Çıkmadı SevindimBen bundan dolayı uyuyamadım çaktırma. .-.
Ses kötü sesKorkunçlu Karı Ne Zaman Çıkacak Diye Bekledim Çıkmadı Sevindim![]()
PvP gelse çekişmeli olur açıkçasıPvp portalı gelse biraz daha sarabilir oyun ama o kadar emeğim var bu oyunu bırakmak istemiyorum ^^