Pinage
Marangoz
- En iyi cevaplar
- 0
Bunun ne olduğunu anlamadımKendi dağıtımını üretebilirsin ,youtube'da bi arkadaşımız çok güzel anlatmış,
SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bunun ne olduğunu anlamadımKendi dağıtımını üretebilirsin ,youtube'da bi arkadaşımız çok güzel anlatmış,
Ama Resmi olarak yayınlayamazsın. Çünkü TÜBİTAK'tan gerekli izin ve belgeleri alman gerekir. Yazsan bile bir tek sen kullanırsın ve senin işletim sistemin için sadece sen program üretirsin.Kendi dağıtımını üretebilirsin ,youtube'da bi arkadaşımız çok güzel anlatmış,
Kimse tek başına OS yazamaz ki bunun bir sürü teferruatı varAma Resmi olarak yayınlayamazsın. Çünkü TÜBİTAK'tan gerekli izin ve belgeleri alman gerekir. Yazsan bile bir tek sen kullanırsın ve senin işletim sistemin için sadece sen program üretirsin.
Hele donanım...En iyisi Debian şşşşşişletim sistemi yapmak? ölme eşşeğim ölme driveleri optimize et programları optimize et oyunları optimize et hey maşallah asasF:AS
FaSD:ASF
Microsoftun Haline Acıyorum Açıkçası adamlar üşenmiyolar koskoca 3,4 senesini harcayıp sistem yapıyorlar Bravo vallahaHele donanım...
Microsoft gibi bir şirket olmalısın sağlam bir OS yapabilmek için
SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ama çok stabil oluyor sonucundaMicrosoftun Haline Acıyorum Açıkçası adamlar üşenmiyolar koskoca 3,4 senesini harcayıp sistem yapıyorlar Bravo vallahaYapması bi dert program uyumu bi dert
![]()
fakat istenilen güvenlik elde edilmiyor windows kullananların %90'ı korsan kaçakAma çok stabil oluyor sonucunda
-Microsoft fanboy-
SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Güya da korsan oyun acilmayacakti W10 da. Bugün AC:CC denedim açıldı hatta çok daha güzel oynanıyor korsan oyunlarfakat istenilen güvenlik elde edilmiyor windows kullananların %90'ı korsan kaçaksonra heçkleniyolar
![]()
En iyisi Bak Keyfine [emoji23] [emoji23]Güya da korsan oyun acilmayacakti W10 da. Bugün AC:CC denedim açıldı hatta çok daha güzel oynanıyor korsan oyunlar
SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Debian'ı kuram dedim 3 saat onun kurulmasını bekledim. Seste gitti pcde Virtual Box açıkken yani donanımı kullandı. Ama kurulu pcde 64 bit 1 GB Ram verdim çok zorluo 1,5 GB'tan fazlada verilmio.[DOUBLEPOST=1440192844,1440192758][/DOUBLEPOST]En iyisi Debian şşşşşişletim sistemi yapmak? ölme eşşeğim ölme driveleri optimize et programları optimize et oyunları optimize et hey maşallah asasF:AS
FaSD:ASF
Benim en sevdiğim iş programlamadır. Özellikle bu kadar sorun çıkaran işletim sistemlerini görünce dahada gaza getiriyor beni. Ayrıca daha önce yapmışlığım var Assembly ile benim için zor olmaz.Kernel üzerine kendi istediğin sistemi oturtmak kolay bir şey değil çok fazla heveslenme
Ama var olan bir distroyu editlemekten bahsediyorsan internette bolca kaynak var
Edit*
Ubuntu İşini görür kolay ve arayüzü zor değilDebian'ı kuram dedim 3 saat onun kurulmasını bekledim. Seste gitti pcde Virtual Box açıkken yani donanımı kullandı. Ama kurulu pcde 64 bit 1 GB Ram verdim çok zorluo 1,5 GB'tan fazlada verilmio.[DOUBLEPOST=1440192844,1440192758][/DOUBLEPOST]
Benim en sevdiğim iş programlamadır. Özellikle bu kadar sorun çıkaran işletim sistemlerini görünce dahada gaza getiriyor beni. Ayrıca daha önce yapmışlığım var Assembly ile benim için zor olmaz.
Sen hiç yaptın mı?
Ubuntuda VB ekran çözünürlüğünü ayarlayamiyor. -en azından benim makinemde-Ubuntu İşini görür kolay ve arayüzü zor değil
General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ben ayarlamıştım siz ayarlayamadınız HeraldeUbuntuda VB ekran çözünürlüğünü ayarlayamiyor. -en azından benim makinemde-
SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi