Linux Kernel

FrozenBrainTR

☆☆☆ Azrail ☆☆☆
En iyi cevaplar
0
Kendi dağıtımını üretebilirsin ,youtube'da bi arkadaşımız çok güzel anlatmış,
Ama Resmi olarak yayınlayamazsın. Çünkü TÜBİTAK'tan gerekli izin ve belgeleri alman gerekir. Yazsan bile bir tek sen kullanırsın ve senin işletim sistemin için sadece sen program üretirsin.
 

Pinage

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Ama Resmi olarak yayınlayamazsın. Çünkü TÜBİTAK'tan gerekli izin ve belgeleri alman gerekir. Yazsan bile bir tek sen kullanırsın ve senin işletim sistemin için sadece sen program üretirsin.
Kimse tek başına OS yazamaz ki bunun bir sürü teferruatı var

SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

JawsomeMkIII

Yeni Doğmuş
En iyi cevaplar
0
Kernel üzerine kendi istediğin sistemi oturtmak kolay bir şey değil çok fazla heveslenme :(
Ama var olan bir distroyu editlemekten bahsediyorsan internette bolca kaynak var :(
Edit*
 

xUfuky

Hayat Çok Sıkıcı.
En iyi cevaplar
0
En iyisi Debian şşşşş :) işletim sistemi yapmak? ölme eşşeğim ölme driveleri optimize et programları optimize et oyunları optimize et hey maşallah asasF:AS:DFaSD:ASF
 

Pinage

Marangoz
En iyi cevaplar
0
En iyisi Debian şşşşş :) işletim sistemi yapmak? ölme eşşeğim ölme driveleri optimize et programları optimize et oyunları optimize et hey maşallah asasF:AS:DFaSD:ASF
Hele donanım...
Microsoft gibi bir şirket olmalısın sağlam bir OS yapabilmek için

SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

xUfuky

Hayat Çok Sıkıcı.
En iyi cevaplar
0
Hele donanım...
Microsoft gibi bir şirket olmalısın sağlam bir OS yapabilmek için

SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Microsoftun Haline Acıyorum Açıkçası adamlar üşenmiyolar koskoca 3,4 senesini harcayıp sistem yapıyorlar Bravo vallaha :) Yapması bi dert program uyumu bi dert :)
 

Pinage

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Microsoftun Haline Acıyorum Açıkçası adamlar üşenmiyolar koskoca 3,4 senesini harcayıp sistem yapıyorlar Bravo vallaha :) Yapması bi dert program uyumu bi dert :)
Ama çok stabil oluyor sonucunda
-Microsoft fanboy-

SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Pinage

Marangoz
En iyi cevaplar
0
fakat istenilen güvenlik elde edilmiyor windows kullananların %90'ı korsan kaçak :) sonra heçkleniyolar :)
Güya da korsan oyun acilmayacakti W10 da. Bugün AC:CC denedim açıldı hatta çok daha güzel oynanıyor korsan oyunlar :S

SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

xUfuky

Hayat Çok Sıkıcı.
En iyi cevaplar
0
Güya da korsan oyun acilmayacakti W10 da. Bugün AC:CC denedim açıldı hatta çok daha güzel oynanıyor korsan oyunlar :S

SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
En iyisi Bak Keyfine [emoji23] [emoji23]

General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Mucosoft

Bedrock Kaşifi
En iyi cevaplar
1
En iyisi Debian şşşşş :) işletim sistemi yapmak? ölme eşşeğim ölme driveleri optimize et programları optimize et oyunları optimize et hey maşallah asasF:AS:DFaSD:ASF
Debian'ı kuram dedim 3 saat onun kurulmasını bekledim. Seste gitti pcde Virtual Box açıkken yani donanımı kullandı. Ama kurulu pcde 64 bit 1 GB Ram verdim çok zorluo 1,5 GB'tan fazlada verilmio.[DOUBLEPOST=1440192844,1440192758][/DOUBLEPOST]
Kernel üzerine kendi istediğin sistemi oturtmak kolay bir şey değil çok fazla heveslenme :(
Ama var olan bir distroyu editlemekten bahsediyorsan internette bolca kaynak var :(
Edit*
Benim en sevdiğim iş programlamadır. Özellikle bu kadar sorun çıkaran işletim sistemlerini görünce dahada gaza getiriyor beni. Ayrıca daha önce yapmışlığım var Assembly ile benim için zor olmaz.
Sen hiç yaptın mı?
 

xUfuky

Hayat Çok Sıkıcı.
En iyi cevaplar
0
Debian'ı kuram dedim 3 saat onun kurulmasını bekledim. Seste gitti pcde Virtual Box açıkken yani donanımı kullandı. Ama kurulu pcde 64 bit 1 GB Ram verdim çok zorluo 1,5 GB'tan fazlada verilmio.[DOUBLEPOST=1440192844,1440192758][/DOUBLEPOST]
Benim en sevdiğim iş programlamadır. Özellikle bu kadar sorun çıkaran işletim sistemlerini görünce dahada gaza getiriyor beni. Ayrıca daha önce yapmışlığım var Assembly ile benim için zor olmaz.
Sen hiç yaptın mı?
Ubuntu İşini görür kolay ve arayüzü zor değil

General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Pinage

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Ubuntu İşini görür kolay ve arayüzü zor değil

General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ubuntuda VB ekran çözünürlüğünü ayarlayamiyor. -en azından benim makinemde-

SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst