Yeni Profil Fotoğrafım

MeapBoy

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0


Yeni Resmim Bu Olacak, sizce nasıl? :)

GT-P5210 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Moderatör tarafından düzenlendi:

Rayandu

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
Güzelmiş. Ben çok renkli olmayı sevmiyorum. Koyduğum profil fotoğraflarını incelemiş birileri varsa sürekli siyah beyaz fotoğraf koyduğumu anlayabilir. Nedense siyah rengini çok seviyorum. Galiba geceyi daha çok sevdiğimden... Hele bir de gece yağmur yağarken mutlaka dışarı çıkarım. O sırada ne insan sesi, ne araba ne de başka bir ses. Yağmur damlalarının sesi beni rahatlatır. Dertlerim bir anda yok olmuş gibi gelir bana.
 

MeapBoy

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Güzelmiş. Ben çok renkli olmayı sevmiyorum. Koyduğum profil fotoğraflarını incelemiş birileri varsa sürekli siyah beyaz fotoğraf koyduğumu anlayabilir. Nedense siyah rengini çok seviyorum. Galiba geceyi daha çok sevdiğimden... Hele bir de gece yağmur yağarken mutlaka dışarı çıkarım. O sırada ne insan sesi, ne araba ne de başka bir ses. Yağmur damlalarının sesi beni rahatlatır. Dertlerim bir anda yok olmuş gibi gelir bana.
Kısacası Siyah&Beyaz Seviyorsun Yani?

GT-P5210 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst