Niye Senin Küçük Hayvanın Varmı :3Binimki daha iyi!
Ben yapmadım fakat yaparımHestiaKnife O Resmi Sen Yaptıysan tamam derim.
Birkaç Program Kullandık Yani..Ben yapmadım fakat yaparımbirde eğer o da kendisi yaptıysa helal olsun dirim ....
![]()
Kısacası Siyah&Beyaz Seviyorsun Yani?Güzelmiş. Ben çok renkli olmayı sevmiyorum. Koyduğum profil fotoğraflarını incelemiş birileri varsa sürekli siyah beyaz fotoğraf koyduğumu anlayabilir. Nedense siyah rengini çok seviyorum. Galiba geceyi daha çok sevdiğimden... Hele bir de gece yağmur yağarken mutlaka dışarı çıkarım. O sırada ne insan sesi, ne araba ne de başka bir ses. Yağmur damlalarının sesi beni rahatlatır. Dertlerim bir anda yok olmuş gibi gelir bana.