TunaYCL
Play.oyunesiri.com
- En iyi cevaplar
- 0
Özür dilerim kardeşimBn sana kasten soylemedim sunucuyu begenmemis olabilirsin... Evet benimde sunucum var fakat ben kotulemek amaciyla bir yorum yazmadim, hatta sende yazmadin sadece elestirdin.. Benim lafim kotuleyip baltalayanlara yani
![]()