SonOyuncu [1.8.9] Skyblock Abyss& Survival Titanyum & Mini Oyunlar & Özel Launcher ve Hile Koruması

KaaNUmaY

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
SonOYUNCU ;
Yeni Cıkarmış Olduğunuz Launcher'de
Cıkardınız Ama Çok Oyuncu Kayıp etiniz.
Bizim için önemli olan oyuncu fazlalığı değil burada 4.600 ün üstünde oyuncu sayısına ulaşmış bir server olarak. Bizim için önemli olan oynayan oyuncu kalitesi. 5.000 oyuncun olur 4.000 i hileli. 1.000 oyuncun olur 1.000 tanesi de oyunları kendi emeği ile kazanır.
 

yoloman

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Guncraft kapanalı 2 yıl oldu* 2 yıl* Amacım burada kimseyi kötülemek değil , kimseye de tembel demeye çalışmıyorum. Ama neden oyuncu sayısı (Son zamanları hariç , o da minigamenin lag yaratması yüzünden) 20 nin altına inmeyen (3 lobi vardı ve hepsi 16 kişilikti(Sanırım)) bir oyunu kapalı tutarsınız ki* Yeterli zamanınız vardı*
 

KaaNUmaY

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Guncraft kapanalı 2 yıl oldu* 2 yıl* Amacım burada kimseyi kötülemek değil , kimseye de tembel demeye çalışmıyorum. Ama neden oyuncu sayısı (Son zamanları hariç , o da minigamenin lag yaratması yüzünden) 20 nin altına inmeyen (3 lobi vardı ve hepsi 16 kişilikti(Sanırım)) bir oyunu kapalı tutarsınız ki* Yeterli zamanınız vardı*
Oyunlarımızı kendimiz kodladığımız için açıklarıda kendimiz kapatıyoruz ve bu nedenle kodladığımız oyunlarda açık olduğu zaman o oyunları çok açık tutmamaya çalışıyoruz daha iyi bir oyun keyfi sunmak açısından. Fakat Hem yeni oyunlar ekleyip, hem var olan oyunların sorunlarını çözüp, hem oyuncularla ilgilenip, bir yandan kendi işlerimize ayıracağımız vakti ayarlamak pek kolay bir iş değil. Tabi her insan bunu anlamıyor sizinde anlamamanız çok doğal bunları yazıncada fikrinizin değişeceğini sanmıyorum ama sadece keyfimizden kapalı tutmadığımızı bilmenizi istedim..
 

zRedDragon

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Orta çağ savaşları artık açılsa çok memnun olacağız oyuncular olarak , şahsen oyun 200 ila 500 kişi çekiyordu ve benim gördüklerim kadarıyla hiç bug yoktu :/ Bu arada şu oyunlar ne zaman açılacak kesin bir tarih verir misiniz ? Şahsen hep aynı oyunları yada benzer oyunları oynamaktan ve görmekten bıktık usandık :/
 

KaaNUmaY

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Orta çağ savaşları artık açılsa çok memnun olacağız oyuncular olarak , şahsen oyun 200 ila 500 kişi çekiyordu ve benim gördüklerim kadarıyla hiç bug yoktu :/ Bu arada şu oyunlar ne zaman açılacak kesin bir tarih verir misiniz ? Şahsen hep aynı oyunları yada benzer oyunları oynamaktan ve görmekten bıktık usandık :/
Orta Çağ Savaşları projemiz iptal edilmiştir. Onun dışında yeni gelecek oyunlar için kesin bir tarih asla veremeyiz. En yakın Survival var onunda önümüzdeki hafta için günlerinden birinde bitirmeyi planlıyoruz bir aksaklık çıkmazsa.
 

ardadem

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Kendi launcher işinizi ben pek sevmedim. Hiç olmassa jar şeklinde yapsaymışınız bari. Ben linux kullanıyorum exe şeklindeki launcherı ne yapayım ki :D
 

ardadem

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
WineHQ uygulamasını kullanabilirsiniz.
Wine kullanmıyorum ben. Yüklediğim zamanda herşeye kendisini default ayarlayıp duruyor sinir oluyorum. Zaten yüklesem bile wine üzerinden açacağı için kasmasından oynayamam :). Bildğiniz üzere wine emulator. ( Her ne kadar isminin açılımı "Wine is not emulator" olsada o emulator )
 

KaaNUmaY

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Wine kullanmıyorum ben. Yüklediğim zamanda herşeye kendisini default ayarlayıp duruyor sinir oluyorum. Zaten yüklesem bile wine üzerinden açacağı için kasmasından oynayamam :). Bildğiniz üzere wine emulator. ( Her ne kadar isminin açılımı "Wine is not emulator" olsada o emulator )
Anlıyorum. Ozaman şu sıralar yeni gelecek oyunlar ve bakımlarımız ile ilgileniyoruz bittikten hemen sonra launcher platformlarını güncelleyelim.
 
Üst