BattleDragon14
Elmas Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
Gençler, bunu ben başlattım. 2012'den beri yoktu. Bazı özentiler işin suyunu çıkarttı. @afesraca @Erenbulbul bu arkadaşlar tamamen çakmamdır.
Ben bunu Hsbas amcaya öylesine yaptım. Herhalde gelip banlayacak değil. Ben Hsbas'ın resimini editledim, ters çevirdim. xD
Bi'nevi bende Hsbas'ın çakmasıyım... Taklitler aslını yüceltir. (Herkes hsbas xD)
Ben bunu Hsbas amcaya öylesine yaptım. Herhalde gelip banlayacak değil. Ben Hsbas'ın resimini editledim, ters çevirdim. xD
Bi'nevi bende Hsbas'ın çakmasıyım... Taklitler aslını yüceltir. (Herkes hsbas xD)