Hsbas Resmi Hakkında.

BattleDragon14

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Gençler, bunu ben başlattım. 2012'den beri yoktu. Bazı özentiler işin suyunu çıkarttı. @afesraca @Erenbulbul bu arkadaşlar tamamen çakmamdır.
Ben bunu Hsbas amcaya öylesine yaptım. Herhalde gelip banlayacak değil. Ben Hsbas'ın resimini editledim, ters çevirdim. xD
Bi'nevi bende Hsbas'ın çakmasıyım... Taklitler aslını yüceltir. (Herkes hsbas xD)
 

BattleDragon14

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bensiz parti olur mu?
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
Ay sen kıskandınmı... Tatlı şey.
Tamam kardeş iyiki bir şey başlattın sen kralsın tamam.
Vay be, bu akımı başlattığın için sana ödül verilmeli bence, site yöneticiliği nasıl ? Az ise söyle yav, hükümeti verelim sana.
Sadece benim bulduğum birşeyin başkalarının sahibiymiş gibi davranmasından hoşlanmıyorum. Evet bence de ödül verilmeli :p
 
Üst