VATAN PC

SplashTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Merhabalar Ben Yakın Zamanda Vatanadan PC topladım ve AMD FX6300 stok fanlarından bıktım
Ordan Alıcağım yeni Bir Fanı Ordakiler Takarmı Acaba?
Aynı Mekandan Alıcam Aynı Mağaza Yani....
 

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Takarlar fakat okadar zor bir şey değil, kendin takmanı öneririm o şekilde öğrendim ben herşeyi.
 

Burak00756

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Kardeşim tavsiyem youtubeda video izle bi kanal var isim vermek istemiyorum baya iyi kanal yani onlar kısa videoalr şeklinde ram nasıl takılır işlemci nasıl takılır fanı nasıl takılır diye göstermiş istersen özelden mesaj atabilirim
 

SplashTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
İsim Verirmisin? Lütfen Özelden Yaz.

Bu Arada Kendime hiç güvenmiyorum orda taktırsam Daha iyi olur bence
 

SplashTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
100 TL mi ?
Bir Fan takcaklar yav Oha
Bana bazıları bedava demişti ama ...
Ordan toplattım bilgisayarı bir de
 

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Yani fan takmanın ne gibi bir tehlilesi olabilirki ? Güven sorunu yaşamanı anlayamadım
 

SplashTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Anakart İşlemci vb şeyler için sorun diyorum hiçbir bilgim yok ama öğrenmek istiyorum gidip söylicem :)
yanımda taksınlar diye :)
Bu Arada CS:GO ya girince 60 dereceyi buluyor cpu ısınımı bir sorun olmaz demi
MAX 64 diyor
 

ThtrkmN

King of the Wild Hunt
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Belli başlı sorunlar var.
  • Alacağımız soğutucular 10 veya daha fazla işlemci soket yapısını destekliyor. Yani bu demek oluyor ki 10 ve daha farklı montaj çeşidi mevcut.
  • Montaj çeşit fazlalığından dolayı bir hayli kabarık bir kullanma kılavuzu çıkıyor içerisinden. Soket yapına göre seçiyorsun.
  • Vatan Bilgisayara alırken sorman gerekebilir. ''Kasamı getirsem ücretsiz takar mısınız?'' şeklinde. Bu soruyu sor. Büyük ihtimal evet cevabı alırsın.
  • Stok soğutucuların montajı kolaydır. Ama yukarıda bahsettiğim gibi çok yapılı soğutucular zorluk çıkarabilir.
Benim tavsiyem şu ki kasanı ve topladığına dair faturanı al yanına. Bedavaya takmaları gerekir. İyi forumlar :)
*Kendin takmak istersen misal ''How to install a Hyper 212?'' diyerek aratırsan montaj videosuna ulaşabilirsin.
 

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Anakart İşlemci vb şeyler için sorun diyorum hiçbir bilgim yok ama öğrenmek istiyorum gidip söylicem :)
yanımda taksınlar diye :)
Bu Arada CS:GO ya girince 60 dereceyi buluyor cpu ısınımı bir sorun olmaz demi
MAX 64 diyor
Kardeşim gerçekten yanında takmalarına vb şeylere hiç gerek yok. Sistme toplamada en sakat yer işlemciyi takmaktır ki senin yapıcağın soğutucu takmak. youtubeden video izlemeden bile sadece kasaya bakarak bile yapabilirsin bunu
 

TheRedstoneEngineer

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Fanı sökerken dikkatli ol yeter. Klipsleri kaldırdıktan sonra aniden çekersen işlemci ve hatta soketle gelme ihtimali var eğer termal macun çok yapıştıysa. Fanın ayaklarını açtıktan sonra hafif sağa sola çevirdikten sonra sökmek daha mantıklıdır gibi bir şey duymuştum. Sen yine de sert çekme yeter. Alacağın soğutucuya ve kasana bağlı olarak montaj kolay veya zor olabilir. O takacağın fan stok fan gibi ayaklıysa kolaylıkla takarsın ama vidalıysa biraz sorun çıkarabilir. Ayrıca kasanın arka tarafında soğutucu takmak için boşluk yoksa vidaları takmak için anakartı sökmen gerekebilir.
 

Shrike

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
bende alcam bir tanede bence vatana taktır bende ekran kartıda yok işlemci yanıyor
 
Üst