Ne oldu bilmiyorum bugün hesabıma giriş yapmıştım normal mc den sıkıldıgım ıcın technic launcher indirim dedim.İndirdim kurdum technic launcheri sitesinden indirmiştim başka bi siteden indirmedim.Ondan sonra hesabımı girdim ilk başta kabul etti girdim hesaba.Sonra birkaç kere daha girdim technic launchere.Kapatmıştım technic launcheri.Tekrar girdiğimde hesabımı kabul etmedi.Bende minecraft launchere girdim.Normalde hesabım orda kayıtlıydı.Ama bendeki mallık ya anlayamadım ilk başta hesaba bir şey oldugunu.Bende kayıtlı olan hesaba kullanıcı degıstır yapıp kapattım ordan.burda adresimi ve şifreyi girmeye çalıştım yine olmadı.Bu sefer mojangın sitesine gittim ordan yeni şifre almaya çalıştım.İlk başta e posta adresie şifre değiştirme adresi geldi bastım.Şifremi değistirdim.Şifreyi değiştirmeme ragmen hesabıma gırmıyodu.Bende bi kaç kere daha depğiştirdim.Her defasında yanliş kullanıcı ve şifre diyodu.Hesabım çalındı buyuk ıhtımal ne yapmam gerek 15 dkk oldu
Lütfen ilgi gosterin daha 15-20 dkk oldu belki bir şey yapabilirim
Lütfen ilgi gosterin daha 15-20 dkk oldu belki bir şey yapabilirim