Hileleri daha kolay engelleyebilmek için daha güncel olan 1.8.X sürümünü tercih ediyoruz. Ayrıca sunucumuz için önerdiğimiz sürüm olan. 1.8.9 Optifine HD U6 kullanırsanız, sunucumuzda herhangi bir FPS düşmesi, veya vuruş bugundan kaçınmış olursunuz. Yakında yeni MCSG arenaları eklenecek. İyi oyunlarbide 1.7.2 olsa PvP Çağı Olsa BlokHit olsa Sunucu 200 e yükselir ama işte
Öncelikle merhaba, Diğer sunucularda donorlara elmas set keskinlik 5 kılıç veriliyor. Bizde para verip kazanma diye bir şey yok zaten. Bunu istediğin sunucuya gidip bakarak görebilirsin. Killaura korumasına vurabilmiş olman senin tamamiyle hile kullandığının kanıtıdır. Zira o kill aura koruması sabit değil. Sürekli hareket halinde. Biz testlerde bunlara vurabilmek için 10 dakika uğraştık. Ve o 10 dakika içerisinde 1 defa atıldık. O da kullandığımız sürümün yanlış olmasından kaynaklı. (1.8.3) Sunucuda zaten duyurularda açıkça belirtilmiş bir şekilde tavsiye edilen sürümü belirtmiş bulunmaktayız. 1.8.9 Optfine HD U6 ile girerseniz sizin bilgisayarınızdan kaynaklı donma sorunları olmayacaktır. Sürüm güncel olduğundan ötürü sebepsiz yere atma gibi bir durum yaşamayacaksınız. Son olarak yetkililer bir robot değil. Veya mükemmel insanlar değil. Her insan hata yapar. Skype adreslerimiz sunucuda duyuru olarak geçmekte. Ve 4 saat oynamış birisi olarak o duyuruları görmemiş olmanın imkanı dahi yok. Bize SS atman bu kadar zor olmamalı diye düşünüyorum. Biz donor özelliklerini hiçbir zaman için abartmadık. Kaldı ki sunucuyu para kazanma amaçlı da açmış değiliz. Tamamen hobi amaçlı ve diğer sunuculardan daha iyisini yapabileceğimizi düşündüğümüz için bu sunucuyu açtık. Saygılarımla...Öncelikle serverde 4 saat vakit geçirdim ve anlattınız seylerin aksine bisi var pay to win yoktur diyorsunuz Vip alan adamlara koruma 2 zırh keskinlik 2 kılıç 3 altın elma veriyorsunuz simdi nası keselim bunu ayrıca server'deki güvenlik çok saçma ok atıyorum kill aura korumasına çarptığı için dimdik attı Ve serverde pingim 20 oldu halde lag giriyor ve Puan sistemi çok saçma sözde kill aura diye atıldım girdimde herşeyim gidiyor simdide chate girelim adam oda aile değerine hakaret ediyor ven sen kurucu bir banlama bile yapmıyorsun ama biz low yazdığımızda asağılama oluyor Ben serveri tavsiye etmiyorum ve şikayetlerimde bunlar :/
Az önce 15 defa MCSG girdim. (Yan hesapla) Böyle bir sorun yaşamadım. Yaşamış olan kullanıcılara sordum. Bir kaç kişi daha SS atmış. Sorunu şu an çözdük.Admin : Mscg de kapısırken bazen oyuna atmıyor dimdik lobide kalıyoruz Onu bir düzeltin
Guzel Sunucu basarilar
Öncelikle merhaba, tecrübeniz yoktan kastınız nedir acaba onu anlamadım. Gecenin 3'ünde kritik bir sorundan ötürü pluginleri güncelledik. Sizin yaptığınız her hareket kusursuz mu ? Biz de insan evladıyız robot değiliz. Sizin gibi yemek yiyebiliyoruz, uyuyabiliyoruz, duygularımız var. Bizde Allah'ın bir kuluyuz. Hatasız kul olmaz diye boşuna demiyorlar sanırım. Sizin yaptığınız bir iş hiç mi yanlış gitmedi ? Mükemmel insanı yarattılar da bizim mi haberimiz yok. Eğer süper düper über bir insan evladıysanız gelin bizimle çalışın. Sizin gibi bir süper düper über insan evladını harcamak yazık olur. Biraz anlayışla karşılayabiliyor olsaydınız. Böyle hareketlere girmezdiniz. şu an sunucu normal haline döndürüldü. İlginiz için teşekkürler.Gerçektenmi servere saldırı yapmışlar heryer lav ve tabelalarla küfür yazmışlar developer iniz falan onlara sahip çıkmaya başaramadınızmı onlar ihanet etmiştir büyük ihtimal bu kadar dikkatsiz bir sw olamaz 1 yıldır açıksınız hiçmi tecrübeniz yok bu nasıl iş
bu nedri bee yuh![]()