PLAY.XFALLPVP.NET (1.7.10-1.15) | Türkiye'nin En İyi PVP Sunucusu ›› PRACTICE(Ranked-Unranked) - FFA - UHCFFA | [18.SEZON] HER GÜN ÖDÜLLÜ TURNUVA!

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
bide 1.7.2 olsa PvP Çağı Olsa BlokHit olsa Sunucu 200 e yükselir ama işte
Hileleri daha kolay engelleyebilmek için daha güncel olan 1.8.X sürümünü tercih ediyoruz. Ayrıca sunucumuz için önerdiğimiz sürüm olan. 1.8.9 Optifine HD U6 kullanırsanız, sunucumuzda herhangi bir FPS düşmesi, veya vuruş bugundan kaçınmış olursunuz. Yakında yeni MCSG arenaları eklenecek. İyi oyunlar :)
 

MrHappy

belki de bundan, artık hüznü ve acıyı paylaşıyoruz
En iyi cevaplar
0

1.YILIMIZDA YENİ REKOR! 94 KİŞİYİZ 1.YAŞ KUTLAMALARINA HEPİNİZİ BEKLİYORUZ!
 

4karasavasc444

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Öncelikle serverde 4 saat vakit geçirdim ve anlattınız seylerin aksine bisi var pay to win yoktur diyorsunuz Vip alan adamlara koruma 2 zırh keskinlik 2 kılıç 3 altın elma veriyorsunuz simdi nası keselim bunu ayrıca server'deki güvenlik çok saçma ok atıyorum kill aura korumasına çarptığı için dimdik attı Ve serverde pingim 20 oldu halde lag giriyor ve Puan sistemi çok saçma sözde kill aura diye atıldım girdimde herşeyim gidiyor simdide chate girelim adam oda aile değerine hakaret ediyor ven sen kurucu bir banlama bile yapmıyorsun ama biz low yazdığımızda asağılama oluyor Ben serveri tavsiye etmiyorum ve şikayetlerimde bunlar :/
 

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Öncelikle serverde 4 saat vakit geçirdim ve anlattınız seylerin aksine bisi var pay to win yoktur diyorsunuz Vip alan adamlara koruma 2 zırh keskinlik 2 kılıç 3 altın elma veriyorsunuz simdi nası keselim bunu ayrıca server'deki güvenlik çok saçma ok atıyorum kill aura korumasına çarptığı için dimdik attı Ve serverde pingim 20 oldu halde lag giriyor ve Puan sistemi çok saçma sözde kill aura diye atıldım girdimde herşeyim gidiyor simdide chate girelim adam oda aile değerine hakaret ediyor ven sen kurucu bir banlama bile yapmıyorsun ama biz low yazdığımızda asağılama oluyor Ben serveri tavsiye etmiyorum ve şikayetlerimde bunlar :/
Öncelikle merhaba, Diğer sunucularda donorlara elmas set keskinlik 5 kılıç veriliyor. Bizde para verip kazanma diye bir şey yok zaten. Bunu istediğin sunucuya gidip bakarak görebilirsin. Killaura korumasına vurabilmiş olman senin tamamiyle hile kullandığının kanıtıdır. Zira o kill aura koruması sabit değil. Sürekli hareket halinde. Biz testlerde bunlara vurabilmek için 10 dakika uğraştık. Ve o 10 dakika içerisinde 1 defa atıldık. O da kullandığımız sürümün yanlış olmasından kaynaklı. (1.8.3) Sunucuda zaten duyurularda açıkça belirtilmiş bir şekilde tavsiye edilen sürümü belirtmiş bulunmaktayız. 1.8.9 Optfine HD U6 ile girerseniz sizin bilgisayarınızdan kaynaklı donma sorunları olmayacaktır. Sürüm güncel olduğundan ötürü sebepsiz yere atma gibi bir durum yaşamayacaksınız. Son olarak yetkililer bir robot değil. Veya mükemmel insanlar değil. Her insan hata yapar. Skype adreslerimiz sunucuda duyuru olarak geçmekte. Ve 4 saat oynamış birisi olarak o duyuruları görmemiş olmanın imkanı dahi yok. Bize SS atman bu kadar zor olmamalı diye düşünüyorum. Biz donor özelliklerini hiçbir zaman için abartmadık. Kaldı ki sunucuyu para kazanma amaçlı da açmış değiliz. Tamamen hobi amaçlı ve diğer sunuculardan daha iyisini yapabileceğimizi düşündüğümüz için bu sunucuyu açtık. Saygılarımla...
 

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Admin : Mscg de kapısırken bazen oyuna atmıyor dimdik lobide kalıyoruz Onu bir düzeltin
Az önce 15 defa MCSG girdim. (Yan hesapla) Böyle bir sorun yaşamadım. Yaşamış olan kullanıcılara sordum. Bir kaç kişi daha SS atmış. Sorunu şu an çözdük.
07.08.2016 bakım notları:
BuildUHC artık lag yapmıyor. (TPS düşürmüyor.)
50 Kişide minimum TPS oranımız 19.35 (4 BUHC ard arda bitince)
8 Adet MCSG arenası eklendi.
Bellek kullanımı düzenlendi.
Hat sorunları çözüldü.
50 Kişide maksimum bellek (RAM) kullanımımız 2684 MB Total Bellek: 7168 MB
Hile korumasında açıklar tespit edilip kapatıldı.
Java sürümümüz güncellendi.
Artık daha da stabil.

Sunucu kaynaklı herhangi bir sorun olduğunu iddia eden arkadaşlar vardı. Onlara bir kanıt sunmak için atıyorum bu fotoğrafı.


08.08.2016 Bakım Notları:
TPS artışı sağlandı. Anlık donmalar minimum seviyeye indirildi. Chunkfix yapıldı.

Yukarıda ki fotoğrafta 57 kişide ki TPS oranlarımız belirtilmiştir.

Çakma lobi eklendi. FFA sunucusunda bellek kullanımı 2 GB geçmiyor. (60 kişide) Tüm sorunlar ortadan kaldırıldı. Skin gözükmeme sorunu çözüldü. TPS düzenleme çalışmaları yapıldı. Tüm pluginler güncellendi. Antihile kaynaklı sorunlar çözüldü.
 

MrHappy

belki de bundan, artık hüznü ve acıyı paylaşıyoruz
En iyi cevaplar
0

xFall v6.3 güncellememizde çakma lobi getirilmiştir. İyi oyunlar.​
 

JastRekt__

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Gece 01:30 civarları +20 çeken xFallPvP sunucusu.
Bütün Oyuncularımıza teşekkür ederiz...
 

BG_Berkay

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Gerçektenmi servere saldırı yapmışlar heryer lav ve tabelalarla küfür yazmışlar developer iniz falan onlara sahip çıkmaya başaramadınızmı onlar ihanet etmiştir büyük ihtimal bu kadar dikkatsiz bir sw olamaz 1 yıldır açıksınız hiçmi tecrübeniz yok bu nasıl iş

bu nedri bee yuh
 

JastRekt__

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Merhaba,
Ben xFallPvP Moderatörü Emir, bugün bir kaç adiler tarafından nasıl olduysa sunucu ele geçirilmiş..
Kullanıcı şifreleri deşifre olmakla beraber pluginlerimiz bozulmuş, yetkililerimiz (ben dahil) banlanmıştır.
Bu vakalar kuruculara bildirildi, bunu yapanlara en ağır şekilde bedelini ödeteceğiz...
Hepinizden özür diliyoruz, yakın zamanda tekrar eskisi gibi olacağız..
 

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Gerçektenmi servere saldırı yapmışlar heryer lav ve tabelalarla küfür yazmışlar developer iniz falan onlara sahip çıkmaya başaramadınızmı onlar ihanet etmiştir büyük ihtimal bu kadar dikkatsiz bir sw olamaz 1 yıldır açıksınız hiçmi tecrübeniz yok bu nasıl iş

bu nedri bee yuh
Öncelikle merhaba, tecrübeniz yoktan kastınız nedir acaba onu anlamadım. Gecenin 3'ünde kritik bir sorundan ötürü pluginleri güncelledik. Sizin yaptığınız her hareket kusursuz mu ? Biz de insan evladıyız robot değiliz. Sizin gibi yemek yiyebiliyoruz, uyuyabiliyoruz, duygularımız var. Bizde Allah'ın bir kuluyuz. Hatasız kul olmaz diye boşuna demiyorlar sanırım. Sizin yaptığınız bir iş hiç mi yanlış gitmedi ? Mükemmel insanı yarattılar da bizim mi haberimiz yok. Eğer süper düper über bir insan evladıysanız gelin bizimle çalışın. Sizin gibi bir süper düper über insan evladını harcamak yazık olur. Biraz anlayışla karşılayabiliyor olsaydınız. Böyle hareketlere girmezdiniz. şu an sunucu normal haline döndürüldü. İlginiz için teşekkürler.
 
Üst