PLAY.XFALLPVP.NET (1.7.10-1.15) | Türkiye'nin En İyi PVP Sunucusu ›› PRACTICE(Ranked-Unranked) - FFA - UHCFFA | [18.SEZON] HER GÜN ÖDÜLLÜ TURNUVA!

xEndlessV2

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
bir şey değil, ne olursa olsun her zaman yanınızdayım.

Kitleye güvenince yere çakılıyorsun,1 hafta öncesinde +110dan aşağı düşmeyen sunucu 60 a çıkamıyor.
Benim size önerim Hubdan ziyade kısa bir süreliğine FFA/PVP olarak devam edin,baktınız hit yine yükseldi oyunculara sorarak hub yapın sunucuyu.
Yanlış anlamayın,kötü bir durumda değilsiniz ama eskiden sunucuya girdiğimde gerek ortamı,gerek oyuncu sohbeti vede PvP sistemlerinin sağlamlığı ile çok eğlenirdim.Şuanda sohbet ölü,ortam bitmiş bir halde.
Asla sunucunuz kötüleşti kapatıp gidin demiyorum,büyük,sağlam bir sunucusunuz ve yere düşmenizi istemiyorum.
 

MrHappy

belki de bundan, artık hüznü ve acıyı paylaşıyoruz
En iyi cevaplar
0
bir şey değil, ne olursa olsun her zaman yanınızdayım.

Kitleye güvenince yere çakılıyorsun,1 hafta öncesinde +110dan aşağı düşmeyen sunucu 60 a çıkamıyor.
Benim size önerim Hubdan ziyade kısa bir süreliğine FFA/PVP olarak devam edin,baktınız hit yine yükseldi oyunculara sorarak hub yapın sunucuyu.
Yanlış anlamayın,kötü bir durumda değilsiniz ama eskiden sunucuya girdiğimde gerek ortamı,gerek oyuncu sohbeti vede PvP sistemlerinin sağlamlığı ile çok eğlenirdim.Şuanda sohbet ölü,ortam bitmiş bir halde.
Asla sunucunuz kötüleşti kapatıp gidin demiyorum,büyük,sağlam bir sunucusunuz ve yere düşmenizi istemiyorum.
Amacımız daha iyiye hitap etmek değil, sunucuyu isteyen kitleyi üzmemekti. Devamlı Faction ve SG oyuncuları da mevcut. Herkese eşit bakmalıyız.
 

xEndlessV2

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Amacımız daha iyiye hitap etmek değil, sunucuyu isteyen kitleyi üzmemekti. Devamlı Faction ve SG oyuncuları da mevcut. Herkese eşit bakmalıyız.
Anlıyorum ancak sizin gibi bir sunucu için bir yerde hit almakda önemli,bir yerden sonra makine parasını ödemek için vip satışı yapmak gerekiyor.
Dediğim gibi dediğimi yaparsanız ve hit yükselirse aldığınız yedekler ile yeniden hub yapar ve yolunuza devam edersiniz.
Sizin gibi emek verilmiş,kaliteli sunucular piyasada çok yok,kimisi crack plugin kullanır,kimisi sunucuyu önemsemez vs vs...
Ben sadece sunucunun hak ettiği hiti almasını istiyorum.
İyi akşamlar.
 

xEndlessV2

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Yağ çekicek olsam inanki daha büyük şeyler yapardım,uzun süredir oynuyorum bu sunucuda.
Birçok büyük sunucunun çöküşünü gördüm,bu yüzden xFall'ın da o duruma düşmesini istemedim.
Sunucum kaliteli olabilir fakat içeriğine dikkat ettiysen genel olarak xFall'ı örnek alarak tasarlanmış bir sunucu.
Yani,sunucunun kalite ve kitlesini çekemeyip burda böyle şeyler yazıyorsan,önce kendini bi sorgula.
Senin tek sunucuda +70 çekmen reklam verdiğini,daha fazla paran olduğunu gösterir,kaliteli olduğunu değil.
 

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Yine bir laf dalaşı. Başlıyorum o halde anlatmaya. @CowboyBebopTR nin VIP aldığına dair faturayı görmek istiyorsan yazman yeterlidir. +120 çekemiyorduk ? Şimdi bu konuya da bir açıklık getireyim.
120+ çektiğimiz an SS :

Tek sunucu ile +90 çekerken biz :

Umarım yeterince açıklayıcı olmuştur. Neyse daha fazla seni rezil etmek istemiyorum. Bu kadar yeter diye düşünüyorum ve umarım ki yeter.

Dipnot: SG sunucusunda olan sorunlar için benim sana sunduğum gibi SS veya video çekmen yeterli. Ama senin gibiler gelmesin. Sen değil biz seni istemiyoruz. Akıl yaşını bu kadar belli etmen gerekmezdi.
 

Burakcan

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
@TarikHacioglu bir kişinin konusunu kirletip, iğneleyici laflarda bulunmayın. Öncelikle gidin başlangıç göreviniz olan Forum Kurallarını okuyun, topluma açık olan bir forumda mekan sahibi gibi takılmayı kesin.

@GameKingTr59 tartışma yaratmaya devam etmeyin, 'Rapor Et' tuşunu kullanın.
 

MrHappy

belki de bundan, artık hüznü ve acıyı paylaşıyoruz
En iyi cevaplar
0
Kendi kalitesizliğinizi, sunucuya yansıtıyorsunuz... CowboyBepopTR adlı arkadaş, yan çar açıp kendisine en iyi VIP'i verip takım arkadaşlarına edit kazmayı normalde 9 k mı herneyse beleşe veriyor hemde en iyisinden. Arena da bakıyosun en iyi set onlarda, kimse kesemez. Yardım istersin doğaldır dedikler şu; "Klan dışı yardım yok, klana da alım yok!" Bu mantıkta ilerlemeye devam edin bu arada başlıkta ki +120 oyuncu çekiyor musunuz gerçekten bir düşünün derim. Sunucu kaliteli olabilir ama Bunları yapmanız kalitesiz yapıyor sunucuyu. bir şey daha anlatıp bitireceğim, SurvivalGames atıyordum baktım oda da 7 kişiler takımlar tabi ki sona kaldık, tek tek gelin dedim. Bunlardan kaça kaça ben adamları kendime çekip kesmeyi denedim, 1 kişiyi kestim adını unuttum ardından item düzenliyodum baya uzaktaydım ekrana biri geldi yani tp oldu ve kesti beni galiba güç II içmişti gmden alıp 3 vurduğunda ölmez bi insan + gapple yemişken. Bunları göz önünde bulundurarak sunucu 0/-10
Çok boş yapıyosun sen yalnız. CowboyBebopTR yani PVP sunucumuzun 13 aylık moderatörü, sunucuya maddi yardımların en iyisini yapan bir takım arkadaşımızdır. Factionun gelişmesi adına yaptığı bağış neticesinde en yüksek değil, 2.seviye VIP türü verilmiştir.
Ayrıca +120 çekmiyorsunuz sorusuna ithafen, yukarıda ortağım gerekli açıklamayı yapmış fakat o 120-125 çektiğimiz zamanlar 70 PVP 30 SG 20-25 Faction online sayısına sahiptik. Factionun o zamanlar ilk haftası olduğu için 20-25 lerde dolaştık. Sonra güçlü bir saldırı yedik ve dosyaları kurtaramadık. Sunucu 1 hafta kadar kapalı kaldı ve yoğun isteğe bağlı olarak tekrardan eski hali ile açıldı. Okulların da açılması ile haliyle online sayımızda yarı kadar düşüş oldu. Haftasonları yine 60-70 çekmeye devam ediyoruz.
Ve şunu demeden geçmeyeceğim, sunucum yakında açılacak online sayımı gör yerine sunucunu aç, kaliteyi sun, öyle online sayını göster. xFall markasının kalite değerini herkes bilmektedir. Şuanda sahipsiz de olsa 1 yıldan fazla süredir en iyi sunucular arasındayız.

Sunucunda başarılar dilerim.
İyi forumlar.​
 

TarikHacioglu

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Alabilen hostlar mevcut onlara geçin o zaman.

Skype adresimi de verebilirim: dranklorge_13 Bana bir şey batmıyor, sadece adaletsiz bir sunucu olduğunu kanıtlamaya çalışıyorum.
 

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Yok hayır ekleyip açıldığımız günden beri ödenen tüm faturaları göstereceğim belki susmana yardımcı olur.
 

Burakcan

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Yapacağınız hareketlere dikkat edin, burası bir tanıtım konusu. Savaş alanı değil beyler, savaş alanı için başka yere gidin.

Bir sunucu sahibine yakışır davranışlarda bulunun @GameKingTr59 , tanıtım konunuzda saldırgan davranırsanız konunuzu arşive taşırlar.

@TarikHacioglu aynı davranışları tekrarlamanız halinde yasaklanacaksınız, daha dikkatli olun.
 
Üst