bir şey değil, ne olursa olsun her zaman yanınızdayım.
Kitleye güvenince yere çakılıyorsun,1 hafta öncesinde +110dan aşağı düşmeyen sunucu 60 a çıkamıyor.
Benim size önerim Hubdan ziyade kısa bir süreliğine FFA/PVP olarak devam edin,baktınız hit yine yükseldi oyunculara sorarak hub yapın sunucuyu.
Yanlış anlamayın,kötü bir durumda değilsiniz ama eskiden sunucuya girdiğimde gerek ortamı,gerek oyuncu sohbeti vede PvP sistemlerinin sağlamlığı ile çok eğlenirdim.Şuanda sohbet ölü,ortam bitmiş bir halde.
Asla sunucunuz kötüleşti kapatıp gidin demiyorum,büyük,sağlam bir sunucusunuz ve yere düşmenizi istemiyorum.