Özel Üye mi? Sponsor mu?

Lenient

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Sizce özel üye mi almalıyım? Sponsor üye mi almalıyım? Nedeninide söyleyin lütfen.
 

alihancrmn

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Sponsor al hem ayrıcalıkları biraz daha fazla diye biliyorum. Hem görüntüsü çok güzel ^_^
 

Shrike

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
1aylığına özel üye almıştım baya eskiden güzel oluyor özel sohbet yeri falan benim önerim sponsor alıcağına o paraya birkaç aylık özel üyelik alman
 

KozyOldV

Dünyayı anlamak yetmez, onu değiştirmek gerekir.
En iyi cevaplar
0
Hocam boşuna para harcama yazar ol özel üyeyle aynı yetki :)
 

siradolf69

Sessizlik ve sükunet insanın en yakın dostudur.
En iyi cevaplar
0
Sponsor ol aralarında 2 3 lira fark var hem sponsor da daha fazla özellik var
 

Shrike

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
2ay özel üye olmak varken neden 1 ay sponsor olasinki
 

CowboyBebopTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
1
Sponsor daha iyi. Hediyeli paket olanı alırsan bonkör unvanı da veriliyor. Yazar olmak cidden zor ancak kaliteli konular çok az açıldığı için eksikliğin giderilmesi zaman alır.
 

alihancrmn

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Böyle konuş diye yazar olmuyorsun hatırlatayım.


Haftada 6 - 4 konu açıp özel üyelik ayrıcalıklarına sahip olabiliyorsun. Para vermekten daha iyi bence. Hem CV'ne faydalı olur.
Sırf özel üyelik avantajlarını alıcam diye forumun yazar haznesini düşürmeye ne gerek var? Hem yazar olabileceği ne mağlum? Bırakalım da işini iyi yapan yazarlar devam etsin.
 

Areilyn

-(˘▾˘-)
Ressam
En iyi cevaplar
0
Ben şahsen özel üye rengini tercih ediyorum. Zaten aralarındaki fark çok fazla değildi diye hatırlıyorum. Ama amacını da düşünmek lazım bu üyelikler foruma bir katkımız olsun diye var bu yüzden sponsorluk da alabilirsin :) (Bunlar çok şey ifade etmiyorsa olay renk zevkine bakıyor.)
 

SarıBücürIsBack

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Ben şahsen özel üye rengini tercih ediyorum. Zaten aralarındaki fark çok fazla değildi diye hatırlıyorum. Ama amacını da düşünmek lazım bu üyelikler foruma bir katkımız olsun diye var bu yüzden sponsorluk da alabilirsin :) (Bunlar çok şey ifade etmiyorsa olay renk zevkine bakıyor.)
Aslında Sponsor-Özel üyelik çok fark ediyor
Mesela Özel Üyelik aldığında 30 saniyede bir mi ne yorum yazabiliyorsun
Ama Sponsor aldığında bir mesajı yazdın ya, ardından başka bir şeyde yazabiliyorsun ama flood yapmamak şartıyla
Bir de forum içinde satış yapabiliyorsun.

Renk konusuna gelince doğru diyorsun ama sırf renginden dolayı özel üyelik eşcinseller kullansın diye yapılmış gibime geliyor (Özel üyeler eşcinseldir demiyorum sanki eşcinseller kullansın diye yapılmış gibime geliyor)
 
Üst