Lafımın arkasındayım hocam sen beni dinle .dHocam boşuna para harcama yazar ol özel üyeyle aynı yetki![]()
Yazarda iş de yapman gerekiyor amaLafımın arkasındayım hocam sen beni dinle .d
Böyle konuş diye yazar olmuyorsun hatırlatayım.Hocam boşuna para harcama yazar ol özel üyeyle aynı yetki![]()
Haftada 6 - 4 konu açıp özel üyelik ayrıcalıklarına sahip olabiliyorsun. Para vermekten daha iyi bence. Hem CV'ne faydalı olur.Yazarda iş de yapman gerekiyor ama![]()
Sırf özel üyelik avantajlarını alıcam diye forumun yazar haznesini düşürmeye ne gerek var? Hem yazar olabileceği ne mağlum? Bırakalım da işini iyi yapan yazarlar devam etsin.Böyle konuş diye yazar olmuyorsun hatırlatayım.
Haftada 6 - 4 konu açıp özel üyelik ayrıcalıklarına sahip olabiliyorsun. Para vermekten daha iyi bence. Hem CV'ne faydalı olur.
Aslında Sponsor-Özel üyelik çok fark ediyorBen şahsen özel üye rengini tercih ediyorum. Zaten aralarındaki fark çok fazla değildi diye hatırlıyorum. Ama amacını da düşünmek lazım bu üyelikler foruma bir katkımız olsun diye var bu yüzden sponsorluk da alabilirsin(Bunlar çok şey ifade etmiyorsa olay renk zevkine bakıyor.)