Yazın Başlangıcı:Mahzene Kapanış!

serkang

trapstar
En iyi cevaplar
0
Evet bildiğiniz gibi okullar bitti ve karneler alındı.Umarım herkesin karnesi iyi gelmiştir,iyi gelmeyenler ise umarım çalışıp daha iyi şeyler başarırlar.3 ay boyunca asosyallik yaşayacağım,bilgisayar oynayıp bütün günü evde geçireceğim en korkunç ve en ilginç aylardır.Bu aylarda doğan kişilerin doğum günü kutlanma oranları;Facebook üzerinden kutlama oranı %41,3 artmış olmasına rağmen,yüzyüze kutlama oranı %-5,2 kadar gerilemiştir.Okula ortam için gidip,okulu sevmesini sağlayan arkadaşları olan kişiler için yaz gerçekten bir çiledir.Üstüne bir de bu kişiler evden pek çıkmıyorsa minecraft'ta lapizli fekşın oynamaya mahkumlardır.Bilgisayar ile uğraşmayı seven arkadaşlar odalarına (benim deyişimle mahzenlerine) kapanırlar ve orada geçirirler.Yazın dışarıya çıkmayacak ve asosyal olan arkadaşlar şimdiden size bol şans diliyorum,ayrıca lapiz kazarken oyuna para yatırıp edit almayı unutmayın.
 

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
eğer bilgisayarda oyun oynayacağın arkadaşların varsa bu muhteşem derecede zevkli bir şey bence :3

Vallaha şu bilgisayar olmasa hayat yaşamaya değmez :D Çok seviyorum şu aleti
 

Areilyn

-(˘▾˘-)
Ressam
En iyi cevaplar
0
Benim hiçbir zaman yapamadığım olaydır ;-; Her yaz beni bilgisayardan kaldırmanın yolunu buluyorlar, bu yaz da skolyoz olduğum ortaya çıktığı için günde 3 saat skolyoz egzersizi, geri kalanı ise yemek, uyku ve dışarıda beni oyalamaktan geçen bir program hazırlamışlar ne güzel değil mi ;-; Neyse şimdiden size iyi eğlenceler pencerenizden bilgisayarınıza hayranlıkla bakan birini görürseniz o benim işte selam falan verirsiniz artık ;-; (O değil de kendimi baya süründürmüşüm yazıda :olgun:)
 
Üst