- En iyi cevaplar
- 0
Evet bildiğiniz gibi okullar bitti ve karneler alındı.Umarım herkesin karnesi iyi gelmiştir,iyi gelmeyenler ise umarım çalışıp daha iyi şeyler başarırlar.3 ay boyunca asosyallik yaşayacağım,bilgisayar oynayıp bütün günü evde geçireceğim en korkunç ve en ilginç aylardır.Bu aylarda doğan kişilerin doğum günü kutlanma oranları;Facebook üzerinden kutlama oranı %41,3 artmış olmasına rağmen,yüzyüze kutlama oranı %-5,2 kadar gerilemiştir.Okula ortam için gidip,okulu sevmesini sağlayan arkadaşları olan kişiler için yaz gerçekten bir çiledir.Üstüne bir de bu kişiler evden pek çıkmıyorsa minecraft'ta lapizli fekşın oynamaya mahkumlardır.Bilgisayar ile uğraşmayı seven arkadaşlar odalarına (benim deyişimle mahzenlerine) kapanırlar ve orada geçirirler.Yazın dışarıya çıkmayacak ve asosyal olan arkadaşlar şimdiden size bol şans diliyorum,ayrıca lapiz kazarken oyuna para yatırıp edit almayı unutmayın.