AntiHack hakkında ufak bir sorun düzeltildi.
Yarından itibaren LabyMod ile giriş yaptığınızda labymod otomatik olarak kendini devre dışı bırakacak.
LabyMod ile hile kontrolüne girerseniz LabyMod'u hile olarak görme ihtimali vardır. Bu yüzden sunucumuzda Optifine dışında herhangi bir eklenti kullanamazsınız.
Anlayışınız için teşekkürler.
Sağ ve sol tıklama stats komutundan kaldırıldı (Gereksiz görüldü)
Onun yerine ok isabet oranı ekledik.
Turnuvamızı da yaptık bugün sözümüzü tuttuk
Yoğun istek dolayısıyla saat koymayı istemiyoruz. Rastgele bir saatte yapıyoruz artık turnuvayı. @CowboyBebopTR