PLAY.XFALLPVP.NET (1.7.10-1.15) | Türkiye'nin En İyi PVP Sunucusu ›› PRACTICE(Ranked-Unranked) - FFA - UHCFFA | [18.SEZON] HER GÜN ÖDÜLLÜ TURNUVA!

CowboyBebopTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
1
AntiHack hakkında ufak bir sorun düzeltildi.

Yarından itibaren LabyMod ile giriş yaptığınızda labymod otomatik olarak kendini devre dışı bırakacak.
LabyMod ile hile kontrolüne girerseniz LabyMod'u hile olarak görme ihtimali vardır. Bu yüzden sunucumuzda Optifine dışında herhangi bir eklenti kullanamazsınız.
Anlayışınız için teşekkürler.

Sağ ve sol tıklama stats komutundan kaldırıldı (Gereksiz görüldü)
Onun yerine ok isabet oranı ekledik.

Turnuvamızı da yaptık bugün sözümüzü tuttuk :) Yoğun istek dolayısıyla saat koymayı istemiyoruz. Rastgele bir saatte yapıyoruz artık turnuvayı. @CowboyBebopTR
Benim sayemde yapıldı..
 

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Trakya şivesi birazcık başka oluyor ne yazık ki kızmayın lütfen :(

Oyuncu kontrol edilirken olan sorunların bir kısmını düzelttik.
UHCFFA için önemli bir sorun düzeltildi.
Bazı yazım hataları düzeltildi.
Girişte ekrana yazı (title) eklendi.

Statslarda olan bir değer hatası düzeltildi.
 

ruzgarRengar

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
xfall pvp ye ilk defa giriyorum ancak /register sifre sifre yapınca zaten kayıt olunmus diyor oyundaki adım RuzgarRG_YT hesap orjinal minecraft.net den alındı 2. el olsa baskası girmis dicem ama ole degil ????

xfall pvp ye ilk defa giriyorum ancak /register sifre sifre yapınca zaten kayıt olunmus diyor oyundaki adım RuzgarRG_YT hesap orjinal minecraft.net den alındı 2. el olsa baskası girmis dicem ama ole degil ????
ha tamam adımı BestSwordRG olarak degistirdim oldu
 

SarıBücürIsBack

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Ben daha böyle bir Server'i yeni farkediyorum. Çok Sunucular bölümüne bakmadığımdan herhalde.
Güzel bir servere benziyor bir ara girerim herhalde.
 

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Ben daha böyle bir Server'i yeni farkediyorum. Çok Sunucular bölümüne bakmadığımdan herhalde.
Güzel bir servere benziyor bir ara girerim herhalde.
Kapımız her zaman açık :)

Versiyon kontrolünü kimse beğenmediği için kaldırmak zorunda kaldık.
Otomatik ban kaldırıldı.
Turnuva sisteminde düzeltmeler yapıldı.

Bu haftanın son turnuvasını bugün yapacağız. @CowboyBebopTR
 

AylinWinner

Neko-chan
En iyi cevaplar
0
Sonuç aynı falan değil orada açtıktan 15 saniye sonra yasaklanıyorsun fakat sizin sunucuda bunu göremiyorum :ci:
Sonuç: Millet diyor antihile sebepsiz yere ban atıyor ıvır zıvırı. Değiştirdik bu sefer atılmıyor diye boş bir sohbet ortaya çıkıyor. Anti hile engellemez ''algılar'' ama buyur anti hile yerine çalışabiliceksen seni dört gözle bekliyoruz.
 

BlondeCow

!2^4%
En iyi cevaplar
3
Sonuç: Millet diyor antihile sebepsiz yere ban atıyor ıvır zıvırı. Değiştirdik bu sefer atılmıyor diye boş bir sohbet ortaya çıkıyor. Anti hile engellemez ''algılar'' ama buyur anti hile yerine çalışabiliceksen seni dört gözle bekliyoruz.
Bu sizin sorununuz beni alakadar etmez ben bir oyuncuyum hatalarınızı tabii ki söyleyeceğim :ci:
 
Üst