Speaw
Kızıltaş Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
Bu bir sorun değil.Hocam bişe sorcam şu skywarsa bi vip girdikten sonra birini atması sorununu düzeltseniz plsdurmadan atıyo
adamlar oyun oynayamıyo _Alessioh_
Bu bir konu güncelleme mesajıdır.
Bu bir sorun değil.Hocam bişe sorcam şu skywarsa bi vip girdikten sonra birini atması sorununu düzeltseniz plsdurmadan atıyo
adamlar oyun oynayamıyo _Alessioh_
Doğrudur.Ramazan ayına özel açılan hunger games sunucusu vardı, SO'yu oradan öğrenmiştim...
Ne güzel günlerdi, yalnız eskiden şey duymuştum. İlk sunucunuz faction felanmış, bu doğru mu?
Oynadığım bir sunucu vardı çok eskiden faction (lapis yoktu), diyorlardı eski SO işte bu. Eskiden faction sunucu felan mıydınız ve böyle bir şey var ise sunucu ismi yine SonOyuncu muydu?
Benim için önemli bir soru, cevaplarsanız sevinirim. İyi forumlar
Kaldırıldı o, uzun zamandır yok.SpeawBrine vardı bi aralar tekrar var mı?
SpeawBrine vardı bi aralar tekrar var mı?
Işte buna kesinlikle katılıyorum. kaldırıldıktan sonra getirilmeyeli epey oldu yüksek ihtimalle iptal edildi. bol bugu vardı ve 4 takım arasındaki eşitsizlik çok fazlaydı.OrtaCağSavaşları inş geri gelir.
GT-I9060I cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Vovovovo maziler![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yılllaaaaaarrrr az mı oynardım gerçi halen oynarım. 2013 zamanlarında çektiğim fotoğraflar. Markete gidiyordum bizim o çökük pc ile so oynuyordum ama çok güzel günlerdi beeeee. Ayrıca hedefim var SonOyuncu'da herhangi bir yetkili olmak halen kararlıyım bunda ilk kez burada açıklıyorum![]()