SonOyuncu [1.8.9] Skyblock Abyss& Survival Titanyum & Mini Oyunlar & Özel Launcher ve Hile Koruması

Walden

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Ramazan ayına özel açılan hunger games sunucusu vardı, SO'yu oradan öğrenmiştim...
Ne güzel günlerdi, yalnız eskiden şey duymuştum. İlk sunucunuz faction felanmış, bu doğru mu?
Oynadığım bir sunucu vardı çok eskiden faction (lapis yoktu), diyorlardı eski SO işte bu. Eskiden faction sunucu felan mıydınız ve böyle bir şey var ise sunucu ismi yine SonOyuncu muydu?
Benim için önemli bir soru, cevaplarsanız sevinirim. İyi forumlar
 

KaaNUmaY

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ramazan ayına özel açılan hunger games sunucusu vardı, SO'yu oradan öğrenmiştim...
Ne güzel günlerdi, yalnız eskiden şey duymuştum. İlk sunucunuz faction felanmış, bu doğru mu?
Oynadığım bir sunucu vardı çok eskiden faction (lapis yoktu), diyorlardı eski SO işte bu. Eskiden faction sunucu felan mıydınız ve böyle bir şey var ise sunucu ismi yine SonOyuncu muydu?
Benim için önemli bir soru, cevaplarsanız sevinirim. İyi forumlar
Doğrudur. :) Çok fazla eskidendi bu olay. Ondan sonra Hunger games sunucusu olarak devam ettik, sonra HUB.
 

Mr_Obliviate

Play.BlokDunyasi.Net
En iyi cevaplar
18
OrtaCağSavaşları inş geri gelir.

GT-I9060I cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Işte buna kesinlikle katılıyorum. kaldırıldıktan sonra getirilmeyeli epey oldu yüksek ihtimalle iptal edildi. bol bugu vardı ve 4 takım arasındaki eşitsizlik çok fazlaydı.
tahminimce bu yüzden kaldırıldı ama mükemmel bir oyundu getirilmesini isterim.
 

Zariarius

People will destroyed when they kill each other...
En iyi cevaplar
0
Konu tasarımı ve sunucu harika. Böyle uğraşılmış sunucuları görmek gözlerimi yaşartıyor :( Şaka bir yana emekleriniz karşılığını kat be kat alıyorsunuz. Ancak konu da gözlerimi kanatan küçük bir unsur var.



Altta ki yazı renkleri ile aynı yaparsanız Gamer teması kullananlar için göz açısından faydalı olur :D
 

Gloin

''Far Over The Misty Mountains Cold...''
En iyi cevaplar
0









Yılllaaaaaarrrr az mı oynardım gerçi halen oynarım. 2013 zamanlarında çektiğim fotoğraflar. Markete gidiyordum bizim o çökük pc ile so oynuyordum ama çok güzel günlerdi beeeee. Ayrıca hedefim var SonOyuncu'da herhangi bir yetkili olmak halen kararlıyım bunda ilk kez burada açıklıyorum :para::şapka:
 

FinalFantasy

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Aktivasyon maili gelmiyor.Üye olamadığım için de destekden mesaj atamıyorum biri yardım etsin lütfen..
 

Speaw

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0









Yılllaaaaaarrrr az mı oynardım gerçi halen oynarım. 2013 zamanlarında çektiğim fotoğraflar. Markete gidiyordum bizim o çökük pc ile so oynuyordum ama çok güzel günlerdi beeeee. Ayrıca hedefim var SonOyuncu'da herhangi bir yetkili olmak halen kararlıyım bunda ilk kez burada açıklıyorum :para::şapka:
Vovovovo maziler :D
 

ElitIceNW

♛[ElitIceNW]♛ >Ödüllü Sunucu<
En iyi cevaplar
0
Görüp te duygulanıyorum. Anılarım depreşiyor. :D
- Başarılı.
 
Üst