Make forum great again

Whoproshenob

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ah eskiden neler vardı neler...
Fury' li kullanıcılar, anti animeciler, tıroll ve törller, creepy pasta yazanlar, minecraft da gün görmemiş sistem paylaşanlar...

Bunları çok özledim arkadaşlar. Bunları geri getirmek için çabala... tamam şaka len şaka.

Yeni haline alışmaya çalış vesayre vesayre. Arada böyle tırolleyip nostalji yaparım. Hadi eyvallah.
 

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
"minecraft da gün görmemiş sistem paylaşanlar..." al nostalji (yeni yapıyorum asla sıkılmam redstone'dan.)





Zeminde 10x10'luk devasa bi delik açıyor dahaca gerisini yapmadım delik gittikçe küçülüyor 9x9 8x8 diye kenarlara düşen olursa aşağı itiyo kafanda fazla canlandırma sistemi düşen herkesi 1 bloğa sığdırıyor ve sonrasında kafalarına hızla örs yağıyor :D. Toplu katliam sistemi.

Not: Açılmış çit kapısının içinden geçebilirsiniz, sanki hiç blok yokmuş gibi ve pistonlada itilebiliyor :D.
 

Whoproshenob

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
"minecraft da gün görmemiş sistem paylaşanlar..." al nostalji (yeni yapıyorum asla sıkılmam redstone'dan.)





Zeminde 10x10'luk devasa bi delik açıyor dahaca gerisini yapmadım delik gittikçe küçülüyor 9x9 8x8 diye kenarlara düşen olursa aşağı itiyo kafanda fazla canlandırma sistemi düşen herkesi 1 bloğa sığdırıyor ve sonrasında kafalarına hızla örs yağıyor :D. Toplu katliam sistemi.

Not: Açılmış çit kapısının içinden geçebilirsiniz, sanki hiç blok yokmuş gibi ve pistonlada itilebiliyor :D.

Halen bu işlerle uğraşanı görmek güzel (:
Bu oyunun potansiyelini göz ardı edip PVP oynayan kitleye bıraktığımıza üzülüyorum.
 

EquiliBrium

Elmas Madencisi
Emekli
En iyi cevaplar
1
"minecraft da gün görmemiş sistem paylaşanlar..." al nostalji (yeni yapıyorum asla sıkılmam redstone'dan.)





Zeminde 10x10'luk devasa bi delik açıyor dahaca gerisini yapmadım delik gittikçe küçülüyor 9x9 8x8 diye kenarlara düşen olursa aşağı itiyo kafanda fazla canlandırma sistemi düşen herkesi 1 bloğa sığdırıyor ve sonrasında kafalarına hızla örs yağıyor :D. Toplu katliam sistemi.

Not: Açılmış çit kapısının içinden geçebilirsiniz, sanki hiç blok yokmuş gibi ve pistonlada itilebiliyor :D.
Hep redstone sistemleri kurmak istemişimdir.Ama ne yazık ki tek yapabildiğim şalteri çekince pistonlar çekiliyor ve adam aşağı düşüp ölüyor.
 

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Halen bu işlerle uğraşanı görmek güzel (:
Bu oyunun potansiyelini göz ardı edip PVP oynayan kitleye bıraktığımıza üzülüyorum.
Bende pvp oynuyorum badlionda hemide gayet zevkli :D

Hep redstone sistemleri kurmak istemişimdir.Ama ne yazık ki tek yapabildiğim şalteri çekince pistonlar çekiliyor ve adam aşağı düşüp ölüyor.
Onuda dümdüz zemine yapamıyosundur :D. Kafamda efsane bi youtube kanalı fikri var tamamen redstone öğretme üzerine kurulu yani 10 videoda redstone ustası yapmak garantili ama ne yazıkki monitörüm kare :D
 

Whoproshenob

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bende pvp oynuyorum badlionda hemide gayet zevkli :D

Şimdi benim dediğimin üstüne olmadı ama :D
Minecraft' ın asıl amacı PVP olmamalı. Zevkli de bulmuyorum. Lakin redstone sistemleri yapıp bunlardan zevk alanlar azınlıkta kaldığından böyle oldu.

Oyuna arkadaşımın kumdan kale yaptığını görmemle başladım.
 

YgtGamingTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
"minecraft da gün görmemiş sistem paylaşanlar..." al nostalji (yeni yapıyorum asla sıkılmam redstone'dan.)





Zeminde 10x10'luk devasa bi delik açıyor dahaca gerisini yapmadım delik gittikçe küçülüyor 9x9 8x8 diye kenarlara düşen olursa aşağı itiyo kafanda fazla canlandırma sistemi düşen herkesi 1 bloğa sığdırıyor ve sonrasında kafalarına hızla örs yağıyor :D. Toplu katliam sistemi.

Not: Açılmış çit kapısının içinden geçebilirsiniz, sanki hiç blok yokmuş gibi ve pistonlada itilebiliyor :D.
oh be redstonela uğraşan benden başka birinin olduğunu görmek güzel.
 

Mr_Obliviate

Play.BlokDunyasi.Net
En iyi cevaplar
18
Katılıyorum.Minecraft'ta aslında en son yapılacak şey bence PVP.Oyun sana birsürü imkan veriyor,sen gidip kılıç alıp milleti kesiyorsun peh :ciddi:
Minecraft'ın sevilmesinin nedenide bu örneğin lol oynarsın sürekli aynı vadide aynı şeyler sadece şampiyon değişir. aradada urf geliyor coşuyoruz her neyse, ama bunda tonla minigame , ffa, survival var özellikle türkiyede sunucu derdi çekmiyoruz. canı sıkılan sunucu açıyor.

Bende pvp oynuyorum badlionda hemide gayet zevkli :D
Sistemlerle uğraşmak çok kafa yorar. pvp dinlendiriyor da ondan.
 

Gutenberg

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Benim kadar çok olan varda onlar işe yarar şeyler için değil yapay zeka yapmak için öğreniyo :/

Sonuçta bir şeyler yapıyorlar değil mi? Önemli olan öğrendikten sonra pratik yapıp yapmamak, kendini geliştirip geliştirmemek. Ha diyeceksin ki basit bir redstone devresiyle nasıl kendini geliştireceksin? Orası sana bağlı ^_^
 
Üst