Onunda mantığı benimkine ters, komut bloğu kullanıyor benim makinelerimde yazılıma yer yok %100 saf makineMonitörün kare olsa da videoları çekmelisin. Teorik Redstone' cunun videolarını anlayıp yapan kaç kişi var? O çatır çutur yapıyor sistemleri.
Tamam işte. Fiziksel sistemler kurmak bana da daha ilgi çekici geliyor. Herhangi bir sunucuda abi bi komut bloğu ver sistem kurcam diyemeyeceğine göreOnunda mantığı benimkine ters, komut bloğu kullanıyor benim makinelerimde yazılıma yer yok %100 saf makine![]()
Eheuhe ben ediyorum zaten istiyosan port açiyim preysen tabiTamam işte. Fiziksel sistemler kurmak bana da daha ilgi çekici geliyor. Herhangi bir sunucuda abi bi komut bloğu ver sistem kurcam diyemeyeceğine göre..
Oynamayalı 1 seneyi geçti. Bırak düzeneği Comparator' un nasıl çalıştığını unuttum. Bilgim olsaydı Hamachi üzerinden bir iki kişi daha bulup fantezik sistemler inşa edebilirdik (:
pre almaya hiç gerek duymadım. Taa o zaman indirdiğim Team Extreme ' in Launcheri hala Dropbox' ta duruyor. Sitesinden hiçbir indirme linkini görmememe rağmen yeni sürümler hala geliyor. 1.12.1 Gördüm geçenEheuhe ben ediyorum zaten istiyosan port açiyim preysen tabiserver indirmekle uğraşamicam
pre almak gereklilik değil bence daha fazlasını hakediyor bu oyunpre almaya hiç gerek duymadım. Taa o zaman indirdiğim Team Extreme ' in Launcheri hala Dropbox' ta duruyor. Sitesinden hiçbir indirme linkini görmememe rağmen yeni sürümler hala geliyor. 1.12.1 Gördüm geçen
Boşver madem size kolay gelsin.
O sıralar ne arar bende 50 TL. Yeni bir bilgisayar için para biriktiriyordum. Pre alsam bile Tekkit veya Hexxit' i kaldırabilecek bir sistem değildi. Şu an oynasam yine alırım ama artık geçti... Mod, Skript bile desem oynamaya yanaştıramadım sınıftaki birkaç kişiyi.pre almak gereklilik değil bence daha fazlasını hakediyor bu oyun
sendemi yugiohçuydun :9Onunda mantığı benimkine ters, komut bloğu kullanıyor benim makinelerimde yazılıma yer yok %100 saf makine. Bi ortak noktamız var ama ikimizde Yu-Gi-Oh!'cuyuz
![]()
(Duello Zamanı - 3 videosu beşiktaşta pegasus oyuncakta çekilmiş bulurum istesem)