Make forum great again

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Monitörün kare olsa da videoları çekmelisin. Teorik Redstone' cunun videolarını anlayıp yapan kaç kişi var? O çatır çutur yapıyor sistemleri.
Onunda mantığı benimkine ters, komut bloğu kullanıyor benim makinelerimde yazılıma yer yok %100 saf makine :D. Bi ortak noktamız var ama ikimizde Yu-Gi-Oh!'cuyuz :D



(Duello Zamanı - 3 videosu beşiktaşta pegasus oyuncakta çekilmiş bulurum istesem :D)
 
Son düzenleme:

Whoproshenob

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Onunda mantığı benimkine ters, komut bloğu kullanıyor benim makinelerimde yazılıma yer yok %100 saf makine :D
Tamam işte. Fiziksel sistemler kurmak bana da daha ilgi çekici geliyor. Herhangi bir sunucuda abi bi komut bloğu ver sistem kurcam diyemeyeceğine göre :D..
Oynamayalı 1 seneyi geçti. Bırak düzeneği Comparator' un nasıl çalıştığını unuttum. Bilgim olsaydı Hamachi üzerinden bir iki kişi daha bulup fantezik sistemler inşa edebilirdik (:
 

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Tamam işte. Fiziksel sistemler kurmak bana da daha ilgi çekici geliyor. Herhangi bir sunucuda abi bi komut bloğu ver sistem kurcam diyemeyeceğine göre :D..
Oynamayalı 1 seneyi geçti. Bırak düzeneği Comparator' un nasıl çalıştığını unuttum. Bilgim olsaydı Hamachi üzerinden bir iki kişi daha bulup fantezik sistemler inşa edebilirdik (:
Eheuhe ben ediyorum zaten istiyosan port açiyim preysen tabi :D server indirmekle uğraşamicam
 

Whoproshenob

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Eheuhe ben ediyorum zaten istiyosan port açiyim preysen tabi :D server indirmekle uğraşamicam
pre almaya hiç gerek duymadım. Taa o zaman indirdiğim Team Extreme ' in Launcheri hala Dropbox' ta duruyor. Sitesinden hiçbir indirme linkini görmememe rağmen yeni sürümler hala geliyor. 1.12.1 Gördüm geçen :D
Boşver madem size kolay gelsin.
 

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
pre almaya hiç gerek duymadım. Taa o zaman indirdiğim Team Extreme ' in Launcheri hala Dropbox' ta duruyor. Sitesinden hiçbir indirme linkini görmememe rağmen yeni sürümler hala geliyor. 1.12.1 Gördüm geçen :D
Boşver madem size kolay gelsin.
pre almak gereklilik değil bence daha fazlasını hakediyor bu oyun
 

Whoproshenob

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
pre almak gereklilik değil bence daha fazlasını hakediyor bu oyun
O sıralar ne arar bende 50 TL. Yeni bir bilgisayar için para biriktiriyordum. Pre alsam bile Tekkit veya Hexxit' i kaldırabilecek bir sistem değildi. Şu an oynasam yine alırım ama artık geçti... Mod, Skript bile desem oynamaya yanaştıramadım sınıftaki birkaç kişiyi.

Belki oynarsın diye söyleyeyim... Gameforge, Soul Worker adlı oyunu alacak. Anime tabanlı MMORPG oyunu sanırım. P2W yüzünden oyun batmadan önce bir el atabilirsin istersen (: Nostale' nin oynanılacak yanı kalmadı artık.
 

MegaCrafter

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Beni @java10 gönderdi, konuyu güncel tutun dedi. Ben de güncellemeye geldim. Yaşlı bir ninenin söylediği gibi: "Foruma sahip çıkalım, sokaklarda yatıyo."
 

YgtGamingTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Onunda mantığı benimkine ters, komut bloğu kullanıyor benim makinelerimde yazılıma yer yok %100 saf makine :D. Bi ortak noktamız var ama ikimizde Yu-Gi-Oh!'cuyuz :D



(Duello Zamanı - 3 videosu beşiktaşta pegasus oyuncakta çekilmiş bulurum istesem :D)
sendemi yugiohçuydun :9
bide wweci olsan tam olacak
 
Üst