Hayal Gücün Yüksekmişvideonun sonuna öcü koyarım. Korkudan ödü patlar ölür
Ölene kadar 8. sınıfta ve pazartesi gününde bırakırım(biraz zalimce oldu)
Allah korusun :sırıtmak:
Cenabet Cenabet allah korusun dediği için penisini kopartırım.
ve cehennemi lise 3 e çeviririm.
(HER GÜN PAZARTESİ VE SALI!)
Rapor Gönderildi...öncelikle onu öldüreceğim için özür dilerim bu kadar anlamsız bir olaya kurban gidecğin için beni sorumlu tutma ben sadece forumdaki bir konuda yer almak istiyordum af et beni ühühüh derim sonra da yavaş yavaş o korkudan benzi atmış terli tenin üstünde bıçağı yavaş yavaş gezdirirdim sonra hafif bir şekildi bıçağı yanağının ortasına batırırdım ve sıcak kanın terli teninden yavaş yavaş süzülüşünü izlerdim oşşşy. sonra özenle ve tadını çıkarta çıkarta boğazını yavaşça kesmeye başlardım. umarım son anlarının gelmiş olduğunu anlar ve kurtulamayacağını bildiği halde son bir umutla boğazını yırtarcasına bağırır ahhhh harika olurdu bilemem . boğzaını kesmeye başladıktan sonra daha fazla dayanamazdım parçalardım bilemem azdım lan adam gebertesim geldi!!!!!