Üstteki üyeyi nasıl öldürürsün?

Mucosoft

Bedrock Kaşifi
En iyi cevaplar
1
Bir gün kafam eserde...:D İlk önce küfürleri sayarak ağzına burnunu... söverim vs. vs. acı çektirerek öldürürüm:D Bence böyle çok ağır oldu muahah :D
puahahha:D
 

Tratsel

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Önce Bağlarım Sonra Kafasını Keser Bi Çubuğa Batırır Kafasına Taramalıyla Sıkarım :D geri kalanını da benzin döküp yakarım :D
 

mpdoruk

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Jeff the Killer'i çağırırım.O işini yapar bende seyrederim.O kadar psikopatım...
 

Kralimben

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
EnderMan mosmor gözünü ghastın göz yaşıyla değiştirir ağlatırım, ender portalın ordaki silver fishleri ağzından midene sokarım ardından kafanı koparır incini ele geçiririm ve iskeletinden gökdelen yaparım çiğ çiğ yemem temellerinden elmas kılıç geçiririm yıkılır gidersin haha
 

Reix

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Cenabet Cenabet allah korusun dediği için penisini kopartırım.
ve cehennemi lise 3 e çeviririm.
(HER GÜN PAZARTESİ VE SALI!)
 

Reix

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
sen bunu bana yaptığın için netherda ceketinin ucunu bir yere takıp lavın altında sallarım o arada magma küpleri ghastlar falan seni çürütürler
Eren ve hayattan soğutan MEÇHUL cinayetleri
imza: ErenReyiz
 

Nothing3Lose

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
öncelikle onu öldüreceğim için özür dilerim bu kadar anlamsız bir olaya kurban gidecğin için beni sorumlu tutma ben sadece forumdaki bir konuda yer almak istiyordum af et beni ühühüh derim sonra da yavaş yavaş o korkudan benzi atmış terli tenin üstünde bıçağı yavaş yavaş gezdirirdim sonra hafif bir şekildi bıçağı yanağının ortasına batırırdım ve sıcak kanın terli teninden yavaş yavaş süzülüşünü izlerdim oşşşy. sonra özenle ve tadını çıkarta çıkarta boğazını yavaşça kesmeye başlardım. umarım son anlarının gelmiş olduğunu anlar ve kurtulamayacağını bildiği halde son bir umutla boğazını yırtarcasına bağırır ahhhh harika olurdu bilemem . boğzaını kesmeye başladıktan sonra daha fazla dayanamazdım parçalardım bilemem azdım lan adam gebertesim geldi!!!!!
Rapor Gönderildi...
 
Üst