geçen gün 1.2.5 de hero olduğunu ispat ettiğini düsünen birisinin videosunu izledim adam totemi yaptı ve kurdu hatta şaşırdı
bende bu videodan sonra 1.2.5 indirip aynı şeyleri bende denedim fakat hiçbir şey olmadı.[DOUBLEPOST=1374900338,1374900219][/DOUBLEPOST]
Kale gibi bir ev yaptım ve evin yanına çukur kazdım tuzak olsun maksat
Bu arada köyleri nasıl bulabilirim ?
Birde şu enderman yanındayken saldırıyormu yoksa sen vurmadan o sana vurmazmı ? Yorumlarınız için teşekkürler
yanına gider sen saldırır gözlerine bakarsan saldırır ve ama yanına ona bakmadan saygı göstererek gidersen saldırmaz

[DOUBLEPOST=1374900510][/DOUBLEPOST]
Demek istediğinizi tabikide anladım zaten bende bundan bahsediyordum
Oyundaki o pixel yaratıklar korkutmuyor yalnızlık korkutuyor aynen aklımdan geçenleri yazmışsınız beni anlayan birini bulmak ne güzel
beni yalnız lık fazla korkutmuyor ama aniden gelen altında maden olduğunu söyleyen o müzik var ya o bitiriyo işte ilk duyduğumda tuvalete gittim ;([DOUBLEPOST=1374900839][/DOUBLEPOST]
bak yalnızlık oyuna farklı bir özellik yaratıyor yani bir korku oyunu (tabi azcık) oyunda köpekler golemler var onları yap ve endermanları korkutmak için kafana balkabağı tak bildiğime göre..
balkabağı olayını bende duydum hatta bir serverda ende gittik birisi kabak dağıttı taktım bana bi güven geldi coştum ve öldüm

[DOUBLEPOST=1374901079][/DOUBLEPOST]
arkadaşım bende yanlızlıktan korkuyorum minecraft oynarken o yüzden ya hamchi serverimde arkadaşlarımla oynuyorum yada yerel ağda kardeşlerimle oynuyorum ama kurt nasıl evcilleştiriliyor ve 3-4 kurt evcilleştirebiliyormuyuz yardım ederseniz sevinirim bende ormandayken ve mağaradayken yanlızlıktan korkuyorum
kurda kemik ver evcilleşir evcilleşmesse bida ver ve istediğin kadar kurt eğitip et vererek çiftleştirebilirsin[DOUBLEPOST=1374901294][/DOUBLEPOST]
Endermanlar ona vurduğunda, değdiğinde ve göz göze geldiğinizde saldırıyo... Göz göze gelmemek için kafana Balkabağı Geçir..[DOUBLEPOST=1373144822,1373144471][/DOUBLEPOST]Oyunu Oynarken ESC'ye tıkla bi menü açılıyo Oradan Options'a (Ayarlar) Tıkla, Difficulty (Zorluk) bölümünü Peaceful (Barışçıl) yap Canavar Doğmaz..
Yine Korkunç Sesler Duyuyosan Options'a Tıkla Sonra Music (Müzik) 'i %0 Yap... O Sesler Müziğin Parçasıdır..
ben hb mod yüklediğimde totemi kurdum ve bekledim hb geldi geldiği an kayboluyodu oyun modu barışçılda diyeymiş yani barışçıla al hb den korkmana gerek kalmaz olsada gelemez yani