Minecraft Oynarken Korkuyorum!

mehmoking

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Biz arkadaşlarla herobrine pluginli serverde hero gelsin diye herobrineye sövüyoz :sırıtmak:

abi herobrine modsuz survivalda biz toplanıp ayin falan ayaptık böyle sonra parlaklığı sıfır yapıp sisli bir şekilde pro setlerle ormana falan dalıp ortalıkta gezip herobrine ı arıyoduk
 

LegendofAnatolia

Kaptan Penguen
En iyi cevaplar
0
servere hero plugini yükleyin manyak oluyo bi tapınağı var içinden teleport yayı çıkıyo
ve bazen seni evine çekiyo hero kıpırdayamıyosun yavaşça sana yaklaşıyo Allahtan beni arkadaş çekmişti yanına kurtulmuştum :D
 

KRHN

Yazılımcı Beyefendi
En iyi cevaplar
0
İlk olarak belirtmem gerekirse, Herobrine ismini birkez duyan kişi gerçek olmadığını bilse bile gerçekten olduğunu düşünüp tereddüte giriyor bende :D zaten duymuşsunuzdur Grumm diye bir şey eklendi 1.6.2 de ondan korkanda var bence çok tatlı :D neyse bu arada pluginler oyuna yeni ITEM ekleyemezler sadece arrow diyelim görüntüsünü değiştirmeden ona ışınlanma özelliği verebilirler. Tapınak gibi şeylerde olur ve .minecraft'ta Herobrine'nin texturesi olmadığı için Herobrine plugini olsa bile onu göremessiniz. Size önerim oynarken müzik dinleyin ve modlu oynayın ben modsuz oynarım genelde zevki tatmak için.
 

LegendofAnatolia

Kaptan Penguen
En iyi cevaplar
0
İlk olarak belirtmem gerekirse, Herobrine ismini birkez duyan kişi gerçek olmadığını bilse bile gerçekten olduğunu düşünüp tereddüte giriyor bende :sırıtmak: zaten duymuşsunuzdur Grumm diye bir şey eklendi 1.6.2 de ondan korkanda var bence çok tatlı :sırıtmak: neyse bu arada pluginler oyuna yeni ITEM ekleyemezler sadece arrow diyelim görüntüsünü değiştirmeden ona ışınlanma özelliği verebilirler. Tapınak gibi şeylerde olur ve .minecraft'ta Herobrine'nin texturesi olmadığı için Herobrine plugini olsa bile onu göremessiniz. Size önerim oynarken müzik dinleyin ve modlu oynayın ben modsuz oynarım genelde zevki tatmak için.
Plugin sayesinde herobrine gözüküyo araştırmadan yorum yapmayalım. Npc yüklüyen pluginlerde var onlarıda inkar edemessin heralde ?
 

caglaris

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
benim laptop normal minecraft ı kasıyo :D yani mc + mod + müzik = çalışmayan laptop :D
 

KRHN

Yazılımcı Beyefendi
En iyi cevaplar
0
Aslında doğru Herobrine Nickini kullandığı için Herobrine texturesine değil skinine sahip oluyor :D ama o hesabın sahibi MC yi bırakmıştır :D skin değiştirirse Herobrine pluginindede değişecek.
 

mehmoking

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Aslında doğru Herobrine Nickini kullandığı için Herobrine texturesine değil skinine sahip oluyor :sırıtmak: ama o hesabın sahibi MC yi bırakmıştır :sırıtmak: skin değiştirirse Herobrine pluginindede değişecek.

pulgini yapan kişi mutlaka onuda düşünmüştür bence alakası yok
,
 

KaanTALU

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
geçen gün 1.2.5 de hero olduğunu ispat ettiğini düsünen birisinin videosunu izledim adam totemi yaptı ve kurdu hatta şaşırdı :D
bende bu videodan sonra 1.2.5 indirip aynı şeyleri bende denedim fakat hiçbir şey olmadı.[DOUBLEPOST=1374900338,1374900219][/DOUBLEPOST]
Kale gibi bir ev yaptım ve evin yanına çukur kazdım tuzak olsun maksat :) Bu arada köyleri nasıl bulabilirim ?
Birde şu enderman yanındayken saldırıyormu yoksa sen vurmadan o sana vurmazmı ? Yorumlarınız için teşekkürler :)

yanına gider sen saldırır gözlerine bakarsan saldırır ve ama yanına ona bakmadan saygı göstererek gidersen saldırmaz :D[DOUBLEPOST=1374900510][/DOUBLEPOST]
Demek istediğinizi tabikide anladım zaten bende bundan bahsediyordum :) Oyundaki o pixel yaratıklar korkutmuyor yalnızlık korkutuyor aynen aklımdan geçenleri yazmışsınız beni anlayan birini bulmak ne güzel :)

beni yalnız lık fazla korkutmuyor ama aniden gelen altında maden olduğunu söyleyen o müzik var ya o bitiriyo işte ilk duyduğumda tuvalete gittim ;([DOUBLEPOST=1374900839][/DOUBLEPOST]
bak yalnızlık oyuna farklı bir özellik yaratıyor yani bir korku oyunu (tabi azcık) oyunda köpekler golemler var onları yap ve endermanları korkutmak için kafana balkabağı tak bildiğime göre..

balkabağı olayını bende duydum hatta bir serverda ende gittik birisi kabak dağıttı taktım bana bi güven geldi coştum ve öldüm :D[DOUBLEPOST=1374901079][/DOUBLEPOST]
arkadaşım bende yanlızlıktan korkuyorum minecraft oynarken o yüzden ya hamchi serverimde arkadaşlarımla oynuyorum yada yerel ağda kardeşlerimle oynuyorum ama kurt nasıl evcilleştiriliyor ve 3-4 kurt evcilleştirebiliyormuyuz yardım ederseniz sevinirim bende ormandayken ve mağaradayken yanlızlıktan korkuyorum

kurda kemik ver evcilleşir evcilleşmesse bida ver ve istediğin kadar kurt eğitip et vererek çiftleştirebilirsin[DOUBLEPOST=1374901294][/DOUBLEPOST]
Endermanlar ona vurduğunda, değdiğinde ve göz göze geldiğinizde saldırıyo... Göz göze gelmemek için kafana Balkabağı Geçir..[DOUBLEPOST=1373144822,1373144471][/DOUBLEPOST]Oyunu Oynarken ESC'ye tıkla bi menü açılıyo Oradan Options'a (Ayarlar) Tıkla, Difficulty (Zorluk) bölümünü Peaceful (Barışçıl) yap Canavar Doğmaz..
Yine Korkunç Sesler Duyuyosan Options'a Tıkla Sonra Music (Müzik) 'i %0 Yap... O Sesler Müziğin Parçasıdır..

ben hb mod yüklediğimde totemi kurdum ve bekledim hb geldi geldiği an kayboluyodu oyun modu barışçılda diyeymiş yani barışçıla al hb den korkmana gerek kalmaz olsada gelemez yani
 

LegendofAnatolia

Kaptan Penguen
En iyi cevaplar
0
Dostum texture ile yapsa bile eğer sende Herobrine'nin texturesi olmassa göremessin. Büyük olasılıkla Herobrine skini ile hatta kesin gibi.

Sende heronun skini olsada olmasada görebilirsin npc pluginini düşün mesela skinli bi adam npc koydumu o adamın skininin görüntüsüyle npc çıkıyo ama sende o adamın skini yok fakat sen görebiliyosun herobrine pluginide npc pluginin gelişmişi gibi herobrine skinli npcye özellikler vermişler
 

KRHN

Yazılımcı Beyefendi
En iyi cevaplar
0
Ben ne dedim -_-[DOUBLEPOST=1374925959,1374925882][/DOUBLEPOST]Ben dedimki Herobrine isimli hesabın sahibi skini değiştirirse Herobrine pluginindeki skinde değişir dedim.
 
Üst