98IamLegend98
Hayalet Avcısı
- En iyi cevaplar
- 0
arkadaşlar ben minecraft ı açıyorum sürümüm 1.7.2 ama sesler gelmiyor sesi açıyorum gelmiyor hiçbir ses
ama 1.6.2 ye geçtiğimde geliiyor bende 1.6.2 oynamak istemiyorum 1.7.2 oynamak istiyorum nasıl olcak bu iş ? lütfen yardım 

































