sesler gelmiyor

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
arkadaşlar ben minecraft ı açıyorum sürümüm 1.7.2 ama sesler gelmiyor sesi açıyorum gelmiyor hiçbir ses :( ama 1.6.2 ye geçtiğimde geliiyor bende 1.6.2 oynamak istemiyorum 1.7.2 oynamak istiyorum nasıl olcak bu iş ? lütfen yardım :creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper::creeper:
 

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
BENDEDE OYLE AMA KULAKLIK TAKINCA DUZELİYOR
hııııı ???? öylemi benim kulaklık varda ben mc i normal kişilerden fazla oynuyorum o yüzden kulağımı çıkartıyorum :D ve kulaklıkla ses kulağımda ötüyor mesela zombi sesi gelse ben zombiyi görmesem " aaa! one!!! diyip korkuyodum sonra hatırlıyodum oyundan olduğunu :D[DOUBLEPOST=1384111859,1384111827][/DOUBLEPOST]
bana mailini ve ismini verirmsin güvenlik sorusunu vermeden ?
 

Vienicome

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Bende crackliyim ve 1.5.2 den sonrasında ses yok muhtemelen launcherlerden başka launcherler dene.
 

kaptan123

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
ses sorununu çözmek için çalistira %appdata% yaz ve oradaki .minecraft klasörünü sil sorunun düzelecektir yanliz önemli harita ve iplerini almani tavsiye ederim :)
 

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
ama kullancam premiumu özelden at bariiiiii[DOUBLEPOST=1384112507,1384112438][/DOUBLEPOST]
Bende crackliyim ve 1.5.2 den sonrasında ses yok muhtemelen launcherlerden başka launcherler dene.
yok yaa ?? ben o launcheri seviyorummm!!!! ondan başka bi launcherim yok benim! bitane teamextreme vardı bozuldu! sonra sevmediğim meatboy a geçtim oda virüslü sonra bu modern olanını buldum bırakmam!
 

LegendofAnatolia

Kaptan Penguen
En iyi cevaplar
0
ama kullancam premiumu özelden at bariiiiii[DOUBLEPOST=1384112507,1384112438][/DOUBLEPOST]
yok yaa ?? ben o launcheri seviyorummm!!!! ondan başka bi launcherim yok benim! bitane teamextreme vardı bozuldu! sonra sevmediğim meatboy a geçtim oda virüslü sonra bu modern olanını buldum bırakmam!
Zaten o premium da bana ait değil ben de bilmiyorum güvenlik sorusunu falan. Bana ait olsaydı bile vermezdim kusura bakma.
 

LegendofAnatolia

Kaptan Penguen
En iyi cevaplar
0
ben sana güvenlik sorusunu ver dedim ? biraz doğru oku! güvenlik sorusuz istersen har harf söliyim güvenlik s-o-r-u-s-u-z
Vermedik diye sinirlenme. Ben güvenlik sorusunu bilmiyorum ya şifreyi sen kullanma diye değiştirmek istersem ? anlamında dedim onu.
Ayrıca bir kere vermicem dedim niye uzatıyosun ?
 
Son düzenleme:

OttoMan52

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Yarın ben sana torrentini atarım skype:yavuzrex

ST18i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst