öncelikle map gerçekten çok büyük 2. olarak sadece mineways değil oyun içinde güzel olan bölgelerin fotoğraflarınıda çekip atabilirdin
Sayılır. Her tarafta yedeğim var zaten internette, flash bellekte, diğer bilgisayarlarda merak etmeyin sorun olmaz biraz eskiye gider o kadarBir sürü konusu var.Survivalde yapmış bunu.
Bu arada bu save'i kaybedersen herhalde ******* filan edersin ?
Konularımı araştır bulursun fotolar var istersen gel bak.öncelikle map gerçekten çok büyük 2. olarak sadece mineways değil oyun içinde güzel olan bölgelerin fotoğraflarınıda çekip atabilirdin
EpicFail, evet ara bul bulabildiysen haritada ss atHeeey! Orda benim devletimde var!
Ben her zaman açığımda arkadaşlar dışarı cağırdı parkurdaydık yaniYorumlarınız için teşekkürler. Benim asıl amacım devlet kurmaktı. Ve sonuçlar güzel gitti, bazen patlamalar, savaşlar oldu mapta bazı arkadaşlar trolledi ama yedek sayesinde devasa 55 MB'lık map sorunsuz sağlam ayakta kaldı. Mapı daha yakından görmek isteyenler öm atabilirler.
- MUCOSOFT -[DOUBLEPOST=1389304309,1389304270][/DOUBLEPOST]
EpicFail, evet ara bul bulabildiysen haritada ss atSen bu aralar yoksun noldu? Senin devletide geliştirdim ben.[DOUBLEPOST=1389304555][/DOUBLEPOST]Arkadaşlar yarın akşam video çekecem size videolu tanıtımla gelecem.