MC de ilk ne gördün ?

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
başlıkta belirttim
ben:
hatırlaması zordu ama hatırladığıma göre sürüm alpha nın ilk sürümüydü oyun eskilikten açılmıyodu :D
sonra bi iki sürüm ilerledi oyun açıldı ekranda koskoca bir deniz vardı azda grass vardı tabi alpha da çimenler çok yeşildi ve açlık sistemi yoktu bi adadaydım bi ağaç vardı bikaçta toprak ve bir tepe. onun dışında hep denizdi.
 

Plushker

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
İlk defa server'a girmiştim. Admin vardı 2-3 kişi vardı. Dedim napıcaz falan oda odun bul kır çubuk falan yap dedi o öğretti baştan sonrasını getirdim. Helal olsun o adama. Şimdi bulabilsem o adamı keşke.

Kısacası Wood.
 

HasannnnTR

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar minecraft premium hesaplarınıza girebiliyor musunuz ben giremiyorum da ?
 
Üst